• سه شنبه ١٧ بهمن ١٤٠٢-١٢:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٢٦
پیرهادی:

سازمان ملل در قبال کشتار مردم در غزه سکوت کرده است/ نهادهای فرهنگی موضوع كشتار مردم غزه را برای مردم تبیین کنند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، با محکوم کردن سکوت سازمان ملل در قبال کشتار مردم در غزه، از نهادهای فرهنگی خواست ضرورت عدم روابط باکشورهای جنايت كار و کشتار مردم غزه توسط جنایتکاران را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در دویست و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، شهادت امام موسی کاظم (ع)را تسلیت گفت و همچنین با اشاره به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت.
وی با اشاره به جنایت های اسرائیل در غزه، گفت: کشتار 28 هزار زن و کودک در غزه توسط سفاک ترین و پلیدترین رژیم اتفاق می افتد و سازمان ملل ساکت است و هیچ اقدام جدی را انجام نمی دهد و آمریکا نیز از این جنایت ها حمایت می کند.
وی تأکید کرد: باید از امام راحل یاد کنیم كه فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، آمریکا از رژیم غاصبی حمایت می کند که 28 هزار زن و کودک را قتل و عام کرده است.
پیرهادی افزود: امروز اگر کشوری قوی نباشد و از لحاظ قوه نظامی به درجه عالی نرسیده باشد، مردم آن کشته می شوند و در آن کشور نسل کشی می شود.
وی با اشاره به ورود آمریکا به عراق، اظهار داشت: شاهد هستیم از زمانیکه آمریکا وارد عراق شد، در این کشور کشتار شد؛ امریکا در تعدادی از کشورهایی که پایگاه نظامی دارد قتل عام انجام می دهد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کشتار در یمن، افغانستان، لیبی بعد از ورود آمریکا تأکید کرد: هنوز مردم افغانستان و عراق توسط قوای آمریکا کشته می شوند.
وی ادامه داد: مردم غزه از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند؛ آب و مواد غذایی که لازمه حیات انسان است به راحتی به آنها نمی رسد و جای تأسف دارد که اسرائیل از سوی برخی کشورهای اسلامی حمایت و کمک می شود.
وی از از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه خواست این موضوع را پیگیری کنند و‌ دستگاه های فرهنگی به تبیین کشتار مردم غزه بپردازند.
پیرهادی گفت: ببینید اگر کشوری از نظر نظامی قوی نباشد چه اتفاقی برایش می افتد؟ امروز حقوق بشر در دنیا کجاست و چرا ساکت است؟ برخی دولت های مدعی دروغین حقوق بشر در دنیا باید خجالت بکشد که چنین جنایتی در غزه صورت می گیرد و دولتمردان آنها سکوت کرده و دم از حقوق بشر می زنند.
وی خطاب به کشورهای حامی اسرائیل اظهار داشت: آیا شما نمی بینید که 28  هزار نفر کشته شده اند.
پیرهادی از وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی و صداو سیما خواست این موضوع را برای مردم تبیین کنند که شیطان بزرگ و رژیم اسرائیل چه می کنند؛ چرا که ذات اسرائیل، خباثت و شرارات است و نمی توانیم با آنها ارتباطی داشته باشیم.
 
کد خبر:4-214

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: