• سه شنبه ١٠ بهمن ١٤٠٢-١٩:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٩٠
آخوندی خبر داد:

پایان بررسی بودجه مناطق 22گانه در کمیسیون برنامه و بودجه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بررسی بودجه مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران برای سال آینده، اظهار کرد: امروز با بررسی بودجه ٩ منطقه دیگر برای سال ١۴٠٣ فرآیند بررسی بودجه مناطق ٢٢گانه در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در خصوص روند بررسی بودجه مناطق، افزود: شهرداران مناطق ۹ ، ۱۲ ، ۱۴ ،۱۵ ،۱۶ ،۱۷ ، ۱۹ ، ۲۰ و ۲۱  امروز با حضور در جلسه کمیسیون درباره پروژه‌های مستمر، غیر مستمر، نگهداشت، طرح من شهردارم، مسائل هزینه‌ای منطقه و ... بحث و بررسی کردند که در نهایت به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.
آخوندی گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، معاون امور مناطق، معاون برنامه ریزی و مدیرکل بودجه شهرداری تهران حضور داشتند و پیرامون بودجه هر یک مناطق به تفصیل بحث و بررسی لازم انجام شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بیان کرد: بودجه مناطق ۲۲گانه حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری مشخص شده و تلاش خواهیم کرد که بودجه مناطق به نحوی تهیه شود که کاهش زیادی نداشته باشد، چراکه کار اصلی در مناطق انجام می‌شود و باید مناطق را تقویت کنیم تا رضایت شهروندان را داشته باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده از روز شنبه (۱۴ بهمن ماه) تا پایان هفته بودجه معاونت‌های شهرداری تهران در دستورکار قرار خواهد گرفت و هر یک از معاونت‌ها با زیر مجموعه‌های مربوطه در جلسات کمیسیون حاضر خواهند شد تا جمع‌بندی بودجه معاونت‌ها نیز انجام شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: