• شنبه ٢٧ آبان ١٤٠٢-١٥:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٣٠
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت:

بررسی آخرین وضعیت ۳ پروژه کلان عمرانی شهر

جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت ادامه بزرگراه یادگار امام، فاز اول آزادراه شهید شوشتری و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رییس کمیسیون، عباس شعبانی معاون امور مناطق، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی، ابوذر مختاری رییس سازمان املاک و مستغلات، علی‌محمد مختاری رییس سازمان بوستان‌ها، امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه، رضا قهرمانی مدیرکل خزانه داری شهرداری تهران همچنین مرتضوی، اخ الصنایع، یزدی، شیری و خسروی شهرداران مناطق ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۵ و ۱۸ تهران برگزار شد. 
در این جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام، فاز اول ازادراه شهید شوشتری و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی در دستور کار قرار گرفت و  آخرین وضعیت ۳ پروژه تشریح شد.

پس از بررسی پیشرفت فیزیکی و اخرین وضعیت اقدامات انجام شده، مشکلات پروژه‌ها به ویژه در حوزه تملک املاک معارض، اعتبار پروژه و‌ تامین نقدینگی توسط معاونت فنی و عمران تشریح شد. همچنین معاون انور مناطق، مدیرعامل سازمان املاک، ندیرعامل سازمان فصای سبز، شهرداران مناطق، مدیرکل برنامه و بودجه و مدیرکل خزانه داری درباره جزئیات چالش‌ها و راه حل های پیش رو توضیحات کاملی ارائه دادند. 
در این نشست آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در سخنانی گفت: اقدامات ارزشمندی توسط شهرداری تهران در این ۳ پروژه‌ عمرانی انجام شده است. در بحث تملک املاک نهادهای مختلف، شهرداری با جدیت وارد عمل شده است.
وی افزود: در پروژه شهید شوشتری با ارتش و وزارت ورزش، در پروژه یادگار امام با ارتش، وزارت دفاع و آموزش و پرورش و در پروژه بروجردی تملک املاک شخصی اقدامات ارزشمندی بود که توسط شهرداری تهران دنبال شده است. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: برای تکمیل این پروژه ها باید باقی مانده تملک‌ها انجام شود تا بتوانیم هرچه سریعتر این بزرگراه ها افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
در نهایت مقرر شد وظایف تعیین شده در این جلسه توسط مدیران اجرایی مربوطه انجام و ظرف یکماه آینده گزارش اجرای مصوبات این جلسه، آماده و مجدد در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح و بررسی شود. 
همچنین قرار شد جمع بندی این جلسه در قالب گزارشی به شهردار تهران ارسال شود تا پیگیری‌های لازم توسط وی به منظور تسریع در تکمیل این پروژه ها انجام شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: