• يکشنبه ١٤ آبان ١٤٠٢-١٧:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨٤٥
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت:

بررسی گزارش کنترل پروژه ۶ ماهه شهرداری

بررسی گزارش «کنترل پروژه ۶ ماهه شهرداری تهران» در دستور کار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رییس کمیسیون، میثم مظفر، احمد صادقی و ناصر امانی اعضای کمیسیون و سایر مدیران شهرداری تهران برگزار شد. 
در ابتدای جلسه، گزارش «کنترل پروژه ۶ ماهه شهرداری تهران» در دستور کار قرار گرفت و آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های کلان و مهم شهر بررسی شد.
پس از بحث و بررسی، مقرر گردید گزارش پیشرفت ریالی پروژه‌ها توسط شهرداری به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال شده تا پس از جمع بندی نهایی برای ارائه در صحن شورا به هییت رییسه تقدیم شود.
در ادامه جلسه، انتخاب حسابرسان سال ۱۴۰۲ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران انجام شد و مقرر گردید که برای طی مراحل تصویب به صحن شورای شهر ارسال شود.
در پایان، لایحه «پیشنهادات شهرداری تهران درخصوص عناوین جدید عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران برای اجرا در سال ۱۴۰۳» مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.
پس از بررسی و تبادل نظر، کمیسیون برنامه و بودجه ۴ عنوان جدید را به لایحه شهرداری تهران، پیشنهاد داد و مقرر گردید این لایحه با فوریت برای تصویب در صحن شورای شهر به هیئت رئیسه تقدیم شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: