• جمعه ١٢ آبان ١٤٠٢-١٧:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨١٧
نرگس معدنی پور:

همنوا با جهان اسلام علیه صهیونیسم در 13 آبان

سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مؤمنان جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم فرو خواهد ریخت.
در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان با از خودگذشتگی و فداکاری به وضوح این مهم را در دل تاریخ به ثبت رساندند که با توکل به خدا، وحدت و اتکا به نفس می توان در برابر هرگونه سلطه و طاغوتی ایستاد.
این روز را مغتنم شمرده و سلام و درود خدا را نثار روان پاک تمامی شهدای دانش آموز می کنیم، آنانی که بیداری توام با آزادی معنوی و اجتماعی را رقم زدند و سایه استکبار را از این مرز و بوم دور ساخته و با تکیه بر استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.
در این روزها که جهانیان نظاره گر خون بازی نظام استکبار در باریکه غزه هستند، 13 آبان می تواند به نمادی دیگر از حق طلبی ، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار تبدیل شود. با توجه به اهمیت حضور در راهپیمایی 13 آبان و همنوا شدن با دنیای اسلامی برای جلوگیری از تداوم جنایت های صورت گرفته علیه مردم مظلوم فلسطین از تمامی دانش آموزان عزیز، معلمان گرامی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم وحدت بخش دعوت به عمل می آورم تا با این رویداد تحقق صلح و زیستن در دنیایی عاری از جنایت که سردمدار آن در این روزها آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی است رقم بخورد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: