• يکشنبه ٢٦ شهريور ١٤٠٢-١٦:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥١٣
در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت:

تعیین تکلیف اساسنامه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران + گزارش تصویری

در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، درباره تعیین تکلیف «اساسنامه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران» بحث و بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر، محمد آخوندی رئیس و میثم مظفر، ناصر امانی و احمد صادقی، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، مجید باقری، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران، لطف‌الله فروزنده، معاون مالی شهرداری تهران و سایر مدیران شهرداری برگزار شد.
اولین دستور جلسه مربوط به بررسی «اساسنامه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران» بود که مورد تبادل نظر اعضای کمیسیون قرار گرفت؛ درخصوص اساسنامه سازمان‌های وابسته مدیریت شهری مقرر گردید جلسه‌ای در کمیته منابع انسانی با حضور نمایندگان شهرداری و وزارت کشور برگزار شود و مواد مورد نیاز اصلاح و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه به صحن شورای شهر جهت تصویب ارائه شود.
 
در ادامه نشست کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، بررسی لایحه «مجوز برنامه‌های عملیاتی و اجرایی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» در دستور کار قرار گرفت. برهمین اساس مقرر گردید نظرات کارشناسی سایر کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر پیرامون این لایحه دریافت و تا هفته آینده تکلیف لایحه مشخص و در صحن شورای شهر ارائه شود.

گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید: 
yun.ir/kux368

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: