• پنج شنبه ١٦ شهريور ١٤٠٢-١٠:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤٦٣
در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی صورت گرفت:

نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر به نام مادران شهدا و زنان شهیده

در بیست و پنجمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر سامانه «نامگذاری» به منظور تسهیل در فرایند نامگذاری معابر شهر بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، بیست و پنجمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی پیشنهادات جدید برای تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران برگزار شد. در این جلسه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر به نام مادران معظم تک فرزند شهید و سه شهید به بالا و زنان شهیده شاخص در هفته دفاع مقدس، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا مرکز ارتباطات شهرداری تهران موارد پیشنهادی سازمان زنان دفاع مقدس را تا ۱۵ شهریور بررسی نماید و نسبت به دریافت استعلامات لازم از بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ اقدام نماید.

در ادامه این جلسه پیشنهادات مناطق ۱۳،۱۵ و ۱۶ شهرداری تهران مورد بررسی قرارگرفت که در نهایت تغییر نام ۱۴ معبر از مناطق مذکور مورد تصویب کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران قرار گرفت. بررسی مشکلات سامانه نامگذاری، باحضور معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، حُسن ختام این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه به منظور بررسی درخواست ریاست شورای اسلامی این شهر درخصوص نامگذاری تعدادی از مفاخر تربتی که در تهران زندگی می کردند و خدمات ارزنده ای در سطح ملی داشته اند؛ حضور داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: