• يکشنبه ٢٩ مرداد ١٤٠٢-١٦:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٣٨٠
در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر صورت گرفت:

بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید

لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲» در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی، رئیس کمیسیون، مجید باقری معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، مهدی وحدت کار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، دبیران کمیسیون‌های حمل‌ونقل‌وعمران و برنامه‌وبودجه و سایر مدیران شهری برگزار شد.
در این جلسه لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه کمیسیون قرار گرفت و در ابتدا سازمان تاکسیرانی گزارشی از جزئیات لایحه را ارائه کردند.
بر اساس گزارش سازمان تاکسیرانی، اعداد پیشنهادی برای کرایه سرویس مدارس، در کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، آموزش‌وپرورش و انجمن اولیا و مربیان مصوب شده است.
نهایتاً مقرر شد افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس براساس نرخ تورم باشد. همچنین در این جلسه بر دقت کافی برای ارائه خدمت در بخش سرویس مدارس استثنایی و برنامه‌ریزی جهت رفع کمبودها تأکید شد.
بررسی لایحه «تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲»
در ادامه جلسه، لایحه «تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲» مورد بررسی کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت. 
گفتنی است، الزام به ارائه این لایحه توسط شهرداری، براساس بخشنامه وزارت کشور صورت گرفته است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: