• يکشنبه ١٥ مرداد ١٤٠٢-١٣:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٦١
چمران تذکر داد:13-167

دست اندرکاران نمایشگاه پول را بیشتر از رفاه مردم دوست دارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از ترافیک مصنوعی ایجاد شده در حوالی ساختمان نمایشگاه بین‌المللی، در خصوص بی‌توجهی مسئولین به تذکرات در این باره و نارضایتی مردم تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورا در خصوص مشکل آفرینی نمایشگاه تهران برای شهروندان به دلیل ترافیک‌های سنگین تذکر داد: روز جمعه با وجود تعطیلی سه روزه و خلوتی شهر به دلیل مسافرت مردم باز هم شاهد وجود ترافیک و راهبندان سنگین در حوالی ساختمان نمایشگاه بودیم که باعث تأثر و تأسف بود.
چمران ادامه داد: سال‌ها پیش این محل، یک نمایشگاه آسیایی بود و هر کشوری با خود چیزی در این مکان علم کرد که بقایای آن هنوز برجاست و از نظر ساختمانی خود نمایشگاه نیز دارای مشکلات بسیاری است. ما با ایجاد ترافیک و راهبندان در این مکان به مردم آسیب می‌زنیم. هر زمان در این باره صحبت می‌شود می‌گویند همه جا ترافیک وجود دارد اما مسئله این است که گاهی ما خود ترافیک مصنوعی ایجاد می‌کنیم یعنی می‌تواند این ترافیک ایجاد نشود این امر برای شهروندان ناراحت کننده است. علیرغم انتقادات و تذکرات بسیار باز هم نمایشگاه‌ها در این مکان برگزار می‌شود. 
وی در ادامه تصریح کرد: به دست اندرکاران عزیز برگزاری نمایشگاه بارها تذکر داده‌ایم اما گویا آن‌ها پول را بیشتر از ما و مردم دوست دارند و آنچه برایشان ارزش دارد این است که با اجاره متری نمایشگاه، پول بیشتری کسب کرده و با برگزاری نمایشگاه مسبب این ترافیک و راهبندان سنگین باشند. امیدواریم این تذکر برای وزارت صنعت و معدن و سایرین کافی باشد؛ این موضوع در حال پیگیری است و ان‌شاءلله به نتیجه می‌رسیم.

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: