• دوشنبه ٢ مرداد ١٤٠٢-١٣:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٧٥
سوده نجفی در بازدید منطقه 6:

ضرورت مناسب‌سازی معابر منطقه ۶ پایتخت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس آمارها، منطقه شش دارای بیشترین شهروند سالمند است. با توجه به موقعیت منطقه انتظار می‌رود شهرداری نسبت به مناسب‌سازی معابر، عبور و مرور سالمندان و ایجاد پارک اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایمنا، سوده نجفی درخصوص وضعیت منطقه شش گفت: تمام مناطق شهرداری تهران از ابعاد مختلف دارای ویژگی‌های مهمی هستند و منطقه شش به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر، قلب تهران و پایتخت است و به این دلیل اهمیت دارد.
وی افزود: تعداد قابل توجهی دانشگاه، بیمارستان، وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی در این منطقه قرار دارند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: از سوی دیگر منطقه مذکور به دلیل دارا بودن بسیاری از مراکز درمانی و برخورداری از مراکز خرید مختلف یک منطقه فرامنطقه‌ای در بین سایر مناطق شهرداری تهران است و روزانه بسیاری از شهروندان از سایر مناطق برای انجام امور روزانه خود به این منطقه مراجعه می‌کنند.
نجفی با اشاره به ترافیک این منطقه، ادامه داد: روزانه بسیاری از شهروندان را در محدوده بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان شریعتی و امام خمینی (ره) مشاهده می‌کنیم که به دنبال جای پارک خودرو هستند که این موضوع در سایر بیمارستان‌های منطقه و شهر تهران نیز وجود دارد و بیمارستان‌ها باید با همکاری شهرداری مناطق معضل را رفع کنند.
وی با اشاره به تعداد بالای سالمندان در این منطقه، تصریح کرد: این منطقه از قدیمی‌ترین مناطق تهران است که بر اساس آمارها بیشترین شهروند سالمند را دارا است. البته سالمندان در جلسه‌ای که در خدمت آنها در این منطقه بودیم؛ عنوان «جهان‌دیدگان» را برای خود انتخاب کرده بودند و با توجه به موقعیت منطقه انتظار می‌رود شهرداری نسبت به مناسب‌سازی معابر برای عبور و مرور سالمندان و ایجاد پارک اقدام کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره خیابان ساسان، فرونشست زمین در بعضی نقاط این منطقه، مشکلات خانه‌های سلامت منطقه و مشکل بازارچه لاله تصریح کرد: از شهردار منطقه شش درخواست می‌کنم تا نسبت به بررسی و رفع مسائل و مشکلات آن برنامه‌ریزی کنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: