• چهارشنبه ٢٨ تير ١٤٠٢-٠٩:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٤٠
در ادامه طرح رصد 2 صورت گرفت؛

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا از پروژه های منطقه 17

احمد صادقی و میثم مظفر دو عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای طرح رصد 2 از پروژه های مدیریت شهری در منطقه 17 بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی و میثم مظفر دو عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای طرح رصد 2 از پروژه های مدیریت شهری در منطقه 17 بازدید کردند.
 
بازدید صبحگاهی اعضاء شورای اسلامی شهر تهران از خیابان شهسوار جنوبی
صادقی و مظفر از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران به همراه رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه به همراه معاونین و جمعی از شهرداران نواحی از خیابان شهسوار جنوبی بازدید کردند.
در این بازدید اعضاء شورای شهر در جریان جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل به کانیو جانبی اتصال کوچه‌های فرعی به شبکه اصلی (کانال ابطحی) جهت رفع معضلات زیست محیطی و جانوران موذی خیابان شهسوار جنوبی، قرار گرفتند.
 
پیشرفت ۲۶ درصدی پروژه احداث درمانگاه مهرگان
در ادامه اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پروژه احداث درمانگاه مهرگان بازدید کردند.
در این بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر تهران در جریان چگونگی اجرای پروژه قرار گرفتند،  معاون فنی و عمرانی منطقه طی ارائه گزارشی گفت: اجرای این پروژه تاکنون ۲۶ درصد پیشرفت داشته است.
 
بازدید از پروژه احداث زیرگذر سواره حریم خط راه آهن تهران_ اهواز
در ادامه بازدیدهای اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، از پروژه احداث زیرگذر حریم خط راه آهن تهران_اهواز بازدید کردند.
در این بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گزارشی از روند اجرای پروژه احداث زیرگذر حریم خط راه‌آهن تهران_اهواز ارائه کرد.
 
کسب رتبه یک شهرداری منطقه ۱۷ در مرمت و نوسازی آسفالت معابر
در جریان بازدید مظفر و صادقی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران از کوچه حاج سیاری بازدید کردند.
در این بازدید معاون فنی و عمرانی منطقه گزارشی از تناژ توزیع آسفالت در سطح معابر نواحی ۱۴ گانه ارائه داد و گفت: با توجه به اینکه منطقه ۱۷ جزء کوچکترین مناطق شهرداری تهران است، اما کسب رتبه اول را در توزیع و پخش آسفالت کسب کرده است.
 
پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی سرای محله زهتابی
اعضاء شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدیدهای طرح رصد 2، از پروژه بازسازی و احداث سرای محله زهتابی بازدید کردند.
محمود ترک معاون فنی و عمران در این بازدید گفت: محله زهتابی تنها محله منطقه ۱۷ است که فاقد سرای محله مناسب بود، با تدابیر شهرداری منطقه ۱۷ این سرای محله به متراژ ۷۰۰ مترمربع در ۲ طبقه جهت تامین سرانه‌های آموزشی، فرهنگی شهروندان محله زهتابی در حال احداث است؛ تاکنون این سرای محله پیشرفت ۲۳ درصدی داشته است.
ادامه دارد...

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: