• يکشنبه ١٨ تير ١٤٠٢-٠٩:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٠٦٤
محمد آخوندی:

عملکرد شهرداری تهران در برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر بسیار مطلوب بود/ استقبال شهروندان از برنامه‌های باکیفیت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران عملکرد شهرداری تهران در برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر و خدمات‌رسانی به شهروندان در این مراسم را بسیار مطلوب اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی سالیان اخیر بوده است، اظهار کرد: این برنامه چند ویژگی بسیار مهم داشت که از جمله می‌توان به مناسبت ویژه آن و همچنین مشارکت مردم در برنامه اشاره کرد.
وی ادامه داد: شاید شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها در برگزاری این جشن نقش داشتند اما اصل، جریان خدمات دهی مردمی بود که ارزشمند است.
آخوندی این جشن را برنامه‌ای با کیفیت عنوان کرد و افزود: حضور پرشور مردم در جشن روز جمعه نشان داد که وقتی برنامه خوبی برگزار می‌شود مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد؛ چراکه شهروندان به دنبال استفاده از برنامه‌های باکیفیت و غنی هستند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضور خانوادگی یکی از ویژگی‌های دیگر «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» بود، یادآور شد: تمام نسل‌ها از کودکان تا افراد مسن در این مراسم حضور داشتند؛ چراکه در این جشن هم فضای تفریح برای کودکان مهیا بود و هم اقشار سنی مختلف می‌توانستند از برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر ایجاد فضای شور و نشاط، زمینه‌سازی اعتقادی نیز انجام شد و از طرفی دیگر فرهنگسازی خوبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با ولایت و غدیر صورت گرفت.
آخوندی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران به عنوان متولی اصلی برنامه، بسیار خوب عمل کرد، گفت: شهرداری هم در برنامه‌ریزی پیش از اجرای جشن و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مختلف، هم در زمینه‌سازی برای حضور گروه‌های مردمی و اقشار مختلف برای مشارکت مالی و معنوی و هم در خدمات‌رسانی به شهروندان در حین اجرای مراسم در بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل، عملکرد خوبی داشت.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پاکبانان و همکاران ما در حوزه خدمات شهری پس از مراسم در کمترین زمان ممکن شهر را به حالت عادی بازگرداندند، اظهار کرد: تهران روز جمعه یکی از بهترین جشن‌ها در طول سالیان اخیر تجربه کرد و تلاش شهرداری تهران و دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری این جشن قابل تقدیر بود.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: