• يکشنبه ١٧ ارديبهشت ١٤٠٢-٢١:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٥٥٤
ناصر امانی:

برای تحقق بهره‌وری در هر سازمانی باید عدالت در آن حاکم شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه با حضور در اداره‌کل سرمایه‌انسانی به بررسی اقدامات صورت‌گرفته پیرامون حوزه سرمایه‌انسانی در شهرداری تهران پرداخت و به درخواست‌ها و دغدغه‌های همکاران متقاضی شاغل در شهرداری تهران رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در ابتدای این نشست گزارشی در خصوص اقدامات راهبردی و برنامه‌های آتی محورهای نه‌گانه مجموعه شامل "آمار و اطلاعات، به‌کارگیری و تبدیل وضعیت ایثارگران، نگهداشت و جبران خدمت، مدیران انتصابی، تردد، انضباط اداری و ارزیابی عملکرد کارکنان قراردادی، برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش‌های تخصصی، هوشمندسازی، خرسندسازی، ارتقای پاسخ‌گویی و بازدیدهای میدانی" بر اساس اسناد فرادستی و در راستای تحقق شعار اداره‌کل سرمایه‌انسانی مبنی بر «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و توسعه بهره‌وری»، از سوی مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران ارایه شد و پیرامون چالش‌ها و مسایل موجود بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این نشست اقدامات صورت‌گرفته در این مجموعه را ارزشمند و کارآ قلمداد کرد و افزود: حجم‌کار، فشردگی، پیچیدگی و سختی‌کار در حوزه نیروی انسانی شهرداری تهران را کاملا درک می‌کنم و از زحمات تک‌تک شما عزیزان قدردانی می‌نمایم.

وی در ادامه اقدامات صورت‌گرفته و چشم‌انداز ترسیم‌شده در مجموعه را خیلی‌خوب ارزیابی کرد و با اشاره به شعار اداره‌کل سرمایه‌انسانی تحت‌عنوان «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و توسعه بهره‌وری» گفت: این شعار نیز به خوبی اولویت‌بندی شده چراکه برای تحقق بهره‌وری در هر سازمانی باید عدالت در آن حاکم و روابط اخلاقی رعایت شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران رضایت‌مندی کارکنان با اقدامات صورت‌گرفته در اداره‌کل سرمایه‎انسانی را ملموس و نمایان عنوان کرد و گفت: کاهش شکاف و فاصله میان مدیران و کارکنان منجر به افزایش بهره‌وری سازمان می‌شود، از این‌رو رضایت درونی در سازمان، رضایت بیرونی و در نهایت رضایت‌مندی شهروندان را در بر خواهد داشت و این امر با حمایت مدیران محقق خواهد شد.

امانی افزود: همکاران باید بدانند که بستر مناسب برای رشد و پیشرفت وجود داد و هر کس تلاش بیشتری داشته باشد به نتیجه خواهد رسید.

وی از هیأت مرکزی گزینش، سازمان‌های بسیج مستضعفین و فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره‌کل امور مالی و اموال و مرکز نوسازی و تحول اداری با محوریت اداره‌کل‌سرمایه‌انسانی در راستای صدور به‌هنگام احکام کلیه کارکنان شهرداری تهران قدردانی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، امنیت شغلی کارکنان و افزایش رفاه و معیشت آن‌ها با انواع رابطه استخدامی را مهم دانست و اضافه کرد: بحث مسکن کارکنان از اولویت‌هایی است که باید به آن رسیدگی شود تا باری از دوش کارکنان برداشته شود و در بسته خرسندساز دو نیز لحاظ شده است.

امانی در خاتمه بر ضرورت هوشمندسازی و تکمیل سامانه جامع منابع انسانی در راستای فراهم‌سازی بستری برای خدمت رسانی بهینه به همکاران تاکید کرد.

همچنین مدیرکل ‌سرمایه‌انسانی در این نشست از عملکرد پرسنل مجموعه در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری تقدیر کرد و گفت: صدور به‌هنگام احکام کلیه کارکنان شهرداری تهران و تبدیل وضعیت نیروهای حجمی از اقداماتی است که در سال جاری در دستور کار این مجموعه قرار گرفت و با جدیت و عزمی راسخ پیگیر انجام آن هستیم.

مردانی در ادامه به تاکیدات دکتر باقری معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه ‌انسانی و امور شورا در راستای احقاق حقوق کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های صورت‌گرفته و بر مبنای دستورالعمل مسیر ارتقای شغلی کارکنان، بیش از 3هزار نفر از همکاران گرامی دارای شرایط احراز از عناوین سطوح ارشد و خبره و عالی برخوردار شدند. 

بر اساس این گزارش، پس از پایان این نشست عضو شورای اسلامی شهر تهران از نزدیک با تعدادی از کارکنان متقاضی شاغل در شهرداری تهران به‌صورت چهره به چهره دیدار و به درخواست‌ها و دغدغه‌های مطروحه رسیدگی کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: