• سه شنبه ٤ بهمن ١٤٠١-١٠:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٢٠
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران: 3-124

چرا همه مخالفین«ایران قوی» سپاه را می زنند؟

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایلی که مخالفین "ایران قوی" سپاه را می زنند این است که سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد زیرساختارهای لازم در ایران بازیگر اصلی و موثر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جعفر شربیانی در تذکر  خود در صحن علنی شورا در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورا دلایل مخالفین در رابطه با تخریب چهره سپاه را برشمرد.
شربیانی گفت: به این دلیل مخالفین "ایران قوی" ایران سپاه را می زنند که سپاه ابزار اصلی پیاده سازی و تحقق آرمانها و منویات امام و رهبری و انقلاب است.
سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: سپاه پروژه های براندازی نظام جمهوری اسلامی در سالهای ۹۸،۹۶،۸۸ و توطئه براندازی و اغتشاشات اخیر را به محاق برده و ناکام گذاشته است.
وی ادامه داد: سپاه برای تحقق وعملیاتی شدن استراتژی شکل گیری محور مقاومت در خاورمیانه و به تعلیق در آوردن استراتژی خاورمیانه آمریکایی نقش اصلی را بازی کرده است.
شربیانی بیان کرد: سپاه در ظرفیت سازی اساسی برای ایجاد قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی در عرصه های هسته ای، پزشکی، پهبادی، موشکی، دریایی، علمی و ... را فراهم ساخته است.
وی یادآور شد: سپاه در گسترش و عادلانه تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد زیرساختارهای لازم در سرتاسر ایران به خصوص حاشیه ها و پیرامون کشور بازیگر اصلی و موثر بوده است.
رئیس کمیته باغات شورای شهر تهران تاکید کرد: سپاه در حوادث اخیر برای موزاییکی سازی و تجزیه ایران به منظور کوچک شدن آن، با هدف سلطه درازمدت صهیونیست ها بر خاورمیانه را در نطفه خفه کرده است.
وی در ادامه گفت: محور و نماد سلطه یعنی آمریکا با درک نقش و کارکرد سپاه از همان ابتدا، تمرکز خود را بر روی این نهاد قرار داده و در دوران ترامپ، سپاه سرافراز را در زمره گروههای تروریستی قرارداد. 
جعفر شربیانی افزود: اکنون و بعد از چند سال، دنباله و زاییده های آن تفکر در اروپا به دنبال «تروریستی نامیدن» سازمان و نهادی ست که حداقل سود و انتفاع آن برای خود اروپایی ها،این بوده است که از سلطه و گسترش اثرات خونریزی گسترده داعش در این جوامع مانع شده است.
وی ادامه داد: البته این توطئه و طراحی که ریشه در شکست های اخیر محور سلطه و همسویان اروپایی و منطقه ای آنها دارد به مانند قبل به نتیجه نخواهد رسید و سپاه همچنان مسیر تقویت «ایران قوی» در درون و بیرون از ایران و خاورمیانه و فراتر از آن را با افتخار خواهد پیمود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: