• سه شنبه ٢٩ آذر ١٤٠١-١٥:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٧٩٤
چمران در صحن شورا؛ 16-116

لزوم بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت/ اجرای مصوبات شورا نباید سلیقه‌ای باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر انتشار همه اطلاعات لازم در سامانه شفافیت و لازم الاجرا بودن مصوبات شورا، از مسئولان شهری خواست در اجرای مصوبات شورا به صورت سلیقه ای برخورد نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، ریاست شورا در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای ششم، با تاکید بر این نکته که مصوبات شورا لازم‌الاجراست، گفت: وقتی مصوبه‌ای به شورا آمده و تایید شده است یعنی خلاف قانون نبوده و باید اجرا شود، اینجا دیگر نمی‌توان سلیقه‌ای برخورد کرد. 
چمران در خصوص ماهیت سایت شفافیت نیز گفت: همه چیز باید به طور شفاف در این سایت بارگذاری شود مگر اینکه برای مردم یا شهرداری ایجاد ضرر و زیان کند.
 وی در ادامه با بیان این نکته که کار سازمان بازرسی شهرداری تنها ارائه گزارش است، تاکید کرد: مسئولان شهرداری باید در درجه اول خود قانون را رعایت کنند، حراست نیز موظف است که تنها در این باره تذکر دهد؛ وظیفه سازمان بازرسی نیز تنها ارائه گزارش درخصوص عملکرد مسئولین است و نباید با سایر وظایف در حوزه‌های دیگر خلط شود، تذکراتی که در اینجا مطرح و مواردی که خواسته شد، بسیار بالاتر از وظایف بازرسی است.
 

گزارش تصویری جلسه یکصد و شانزدهم شورا را در لینک زیر ببینید:

https://www.shoratehran.ir/index.aspx?&siteid=1&&siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=142&picview=2561

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: