• يکشنبه ١٣ آذر ١٤٠١-١٢:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٦٦٨
اقراریان متذکر شد؛ 6-111

افزایش بی رویه دکل‌های مخابراتی مصوب شورا نیست/ آبگرفتگی در برخی نقاط تردد را مختل کرده است

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش بی رویه تعداد دکل‌های مخابراتی و ارتباطی در تهران تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و یازدهمین جلسه شورای ششم، درباره موضوع اشتغال معلولان بیان کرد: با توجه به تکالیفی که دولت ایجاد کرده به نظر می‌رسد باید به موضوع اشتغال معلولان و استفاده از ظرفیت آن‌ها در شهرداری تهران توجه و اهتمام ویژه شود، بهتر است شهرداری گزارشی در خصوص تعداد استخدام‌های مربوط به معلولان به شورا ارائه دهد.
مهدی اقراریان در ادامه با اشاره بر آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی ضمن عذرخواهی از مردم تهران تصریح کرد: علیرغم زحماتی که نیروهای شهرداری در معاونت خدمات شهرداری متحمل می‌شوند، شاهد آبگرفتگی در برخی از نقاط تهران و ایجاد مشکلاتی در تردد و حمل و نقل مردم بودیم، با توجه به اینکه در فصول بارندگی قرار داریم، تقاضا می‌شود این موضوع مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
 عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در پایان در رابطه با واگذاری شرکت ارتباطات مشترک شهر گفت: طی مدت اخیر شاهد افزایش دکل‌های مخابراتی در تهران بدون هماهنگی با شهرداری هستیم که علاوه بر تضییع حقوق شهروندان و شهر، این سوال مطرح است که آیا این موضوع مستند به مصوبه شورا بوده و آیا از مصوبه شورای چنین برداشت می شود یا خیر؟ لذا درخواست می‌شود این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: