• دوشنبه ١٦ آبان ١٤٠١-١٦:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٩٣
نادعلی خبر داد:

از بررسی الزام شهرداری به ارائه لایحه مدیریت آب در پایتخت تا ارائه گزارش حسابرسی از چهار منطقه

سخنگوی شورای اسلامی شهرتهران از بررسی لايحه برنامه عملياتي احيا و مديريت بازچرخاني آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و چهارمین جلسه از ششمین دوره شورا ی شهر تهران  که فردا سه شنبه  (16 مهرماه 1401 ) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اعضای شورا در بخش نخست به بررسي طرح «الزام شهرداري تهران به ارايه لايحه برنامه عملياتي احيا و مديريت بازچرخاني آب» می پردازند و همچنین مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترك كميسيون هاي (سلامت، محيط زيست و خدمات شهري) نیز در این خصوص قرائت شود .
وی بخش دوم دستورجلسه صحن فردا را به بررسي لايحه « اصلاح اساسنامه شركت نمايشگاه هاي بين المللي شهر آفتاب تهران ( سهامي خاص ) اعلام کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه  گزارش  حسابرسي مناطق 1، 5، 17 و 19  شهرداری تهران قرائت و به سمع اعضای شورا ارائه خواهد شد.
نادعلی در پایان افزود: طبق سنوات گذشته جلسات شورای ششم شهر تهران، 23 پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن بررسی شده و نسبت به این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: