• يکشنبه ١ آبان ١٤٠١-١٦:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٠٢
احمد صادقی در واکنش به بررسی لایحه تعیین بهای ورود به باغ پرندگان : 12-99

سرمایه گذاری ها بدون حمایت و توجه از بین می رود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باغ پرندگان یک پروژه بی بدیل در کشور و خاور میانه است که بزرگترین فضای مسقف با تور با گونه های بسیار نادر پرندگان است که نگهداری این مجموعه هزینه های زیادی دارد و اگر به این امر توجه نکنیم این مجموعه از بین خواهد رفت.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی در نود و نهمین جلسه شورا و در جریان بررسی لایحه تعیین بهای بلیط بازدید از باغ پرندگان گفت: در سنوات گذشته در شهرداری تهران سرمایه گذاری های بی بدیلی انجام شده که اگر به این سرمایه گذاری ها توجه نشود از بین می روند. 
وی افزود: یکی از این موارد که هزینه های زیادی هم در آن انجام شده و نمونه ای بی بدیل در خاور میانه است با  بزرگترین فضای مسقف با تور، باغ پرندگان تهران می باشد. 
صادقی گفت: قاعدتا نگهداری این فضا معمولا به عهده پیمانکار باید باشد اما پیمانکار باید درآمد داشته باشد که بتواند این مجموعه را نگهداری کند. مجموعه ای با 24 هکتار وسعت و گونه های بسیار نادر پرندگان. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: درست است که ما برای بازدید مردم باید فکر کنیم و تلاش خودمان را کردیم تا تخفیفی در نظر بگیریم که حضور خانواده ها را در پی داشته باشد ولی اگر به هزینه های آنجا توجه نشود این مجموعه از بین می رود. 
صادقی گفت: این در حالی است که باغ پرندگان اصفهان تنها با  2 هکتار وسعت بهای بلیطش  65 هزار تومان بوده ولی باغ پرندگان با 10 برابر تعداد پرندگان و 24 هکتار وسعت رقم سه سال پیش را داریم می گیریم. لذا توجه به این نکته بسیار ضروری است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: