• پنج شنبه ٥ آبان ١٤٠١-١٢:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٣١

پیام تسلیت رییس شورای شهرستان تهران در پی حادثه تروریستی شیراز

احمد صادقی رییس شورای شهرستان تهران حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد و در پیامی به مقام معظم رهبری و خانوادهای شهدای این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهراناحمد صادقی رییس شورای اسلامی شهرستان تهران  در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاه چراغ شهادت جمعی از مردم عزیز ایران زمین را تسلیت گفت.
 
در متن پیام وی آمده است:
 
انا لله و انا الیه راجعون 
 
بار دیگر ایران عزیزمان داغ دار شد و هموطنان ما به سوگ نشستند. تروریست های تکفیری اینبار حرم مطهر حضرت شاهچراغ را نشانه گرفتند و جمعی از مردمان مومن را به طرز ناجوانمردانه ای به شهادت رساندند.
بی شک این اقدام تروریست ها بی جواب نخواهد ماند و مانند همیشه مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده خواهد شد.
دشمنان این مرز و بوم و نظام مقدس وقتی نقشه های شوم خود را نقش بر آب می بینند دست به چنین اقداماتی می زنند؛ « ترور مردان و زنان و کودکان بی دفاع آن هم در یک مکان مقدس». که اگر هر انسانی ذره ای آزادگی در وجود خود داشته باشد پی به توحش و غیر عقلانی بودن اقدامات اینان می برد. 
اما دشمنان ایران اسلامی بدانند که این خون ها درخت میهنمان را آبیاری کرده و عزم ملت شریف ایران را در مبارزه با تروریست و دشمنان قسم خورده که توطئه های داخلی را هم رقم می زنند راسخ تر  خواهد کرد.
 
شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقشان رهبر عظیم الشان انقلاب آیت الله خامنه ای و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و برایشان از درگاه ربوبیت طلب آمرزش و مغفرت مسئلت دارم. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: