• يکشنبه ٢٤ مهر ١٤٠١-١٤:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٣٤٤
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران: 7-97

لزوم حضور معاونان شهردار در بررسی تمامی لوایح

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تذکر داد: لایحه درجه یک و دو نداریم لازم است معاونان شهردار در بررسی تمامی لوایح در شورای شهر حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جعفر شربیانی در تذکر امروز خود در شورای شهر تهران گفت:  در ۵ دوره قبلی زمانی که یک لایحه از سوی شهرداری به شورای شهر ارسال می شد، به احترام مردم و نمایندگان مردم در شورا معاونان و مدیران  در زمان بررسی حضور پیدا می کردند.
وی افزود: اما در این دوره بعد از گذشت ۱۴ ماه این رویکرد در تفکر مدیریت شهری این دوره نه تنها شکل نگرفته بلکه برنامه ای برای آن نیز ندارند.
نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: بعضا شاهد هستیم لوایح از شهرداری به شورا می آید اما معاونان در زمان دفاع حضور ندارند که این رویه نه برای شهرداری و نه شهروندان و شورا مناسب نیست.
وی بیان کرد: تذکر بنده این است که ما لایحه درجه یک و دو نداریم، تمامی کارهای ما در شورای شهر برای مردم است. اینکه یک لایحه ای برای شهرداری مهم است و همه در جلسه بررسی حضور دارند اما لایحه ای که برای شهرداری مهم نیست هیچکدام از معاونان حضور ندارند و از این لوایح به عنوان لوایح درجه دو یاد می شود.
شربیانی یادآورشد: درخواست من این است که حتما معاونان به این مساله توجه کنند. اگر این کار برای تضعیف شورا انجام می شود که رویکرد خوبی نیست و باید اصلاح شود تا شورای شهر قوی و با تعامل بالا در تهران داشته باشیم.
انتهای خبر/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: