• پنج شنبه ٧ مهر ١٤٠١-١٧:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٢٩
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران مطرح کرد؛

سازمان آتش نشانی عملکرد شبه نظامی دارد

 سوده نجفی با اشاره به سختی کار و پر استرس بودن شغل آتش نشانی بر ارائه خدمات روانشناسی به آنان تاکید کرد و افزود: سازمان آتش نشانی عملکرد شبه نظامی دارد.

 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به مناسبت روز اتش‌نشان از ایستگاه ۲۳ سازمان اتش‌نشانی بازدید کرد.
وی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان سازمان اتش‌نشانی در نشستی که با آنان داشت در جریان  مسائل و مشکلات آنان در خصوص چالش‌های معیشت، کمبود نیرو، مسکن، بیمه، حقوق و دستمزد، و بازنشستگی و … قرار گرفت.
عضو شورای شهر  پس از استماع دغدغه‌های کارکنان سازمان اتش‌نشانی با بیان اینکه در یک‌سال گذشته با توجه به بازدیدهای مکرر از این مجموعه همواره پیگیر مشکلاتشان در شورای شهر بودم گفت: سازمان اتش‌نشانی به عملکردی شبه‌نظامی دارد و در تمامی بحران‌ها از جمله اغتشاشات اخیر نقش موثری داشته است.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکید‌بر اینکه آسیب‌های  روحی یکی از اساسی‌ترین مشکلات کارکنان سازمان اتش‌نشانی و خانواده‌هایشان به دلیل سختی و شرایط کار پر استرس است ادامه داد: ضرورت دارد ارائه خدمات روانشناسی در طول خدمت کارکنان سازمان اتش‌نشانی  به صورت مستمر ارائه شود که اقدامات  لازم در این مورد را پیگیری خواهم کرد.
عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران همچنین درخصوص چالش‌های موجود با سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: تهاتر ساختمان‌های شهرداری با سازمان تامین اجتماعی جهت رفع مشکلات یکی از مواردی است که پیشنهاد آن را مطرح کرده‌ام و در حال بررسی است.
نجفی در خصوص مسکن پرسنل سازمان آتش‌نشانی نیز خاطر نشان کرد: در جریان اینکه حدود ۸۰ درصد از نیروهای این سازمان در خارج از شهر و حومه تهران زندگی می‌کنند هستم لذا از شهردار تهران درخواست کردم ‌ به طور جد پیگیری تعاونی مسکن کارکنان این سازمان باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: