• سه شنبه ١ شهريور ١٤٠١-٠٩:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٢٠
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مطرح کرد؛

تا پايان سال بحران تجيهزاتي در اتش نشاني نداريم ولي بايد به فكر بود

سوده نجفی گفت: تا پايان سال از لحاظ تجهيزات جاي نگراني نيست و مردم نگران اين موضوع نباشند اين تذكري است كه شهرداري را ملزم به خريد تجهيزات تا پايان سال نمايد .

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با شبکه رادیویی سلامت در خصوص تذکر روز گذشته خود در صحن علنی شورای شهر مبنی‌بر اینکه انبارهای سازمان آتش‌نشانی فاقد تجهیزات است گفت: با توجه به بازديد بنده از سازمان آتش نشاني لزوم فوريت ورود شهردار به خريد تجهيزات الزامي است وگرنه تا پايان سال دچار بحران تجهيزاتي خواهيم شد .
وي ادامه داد تا پايان سال از لحاظ تجهيزات جاي نگراني نيست و مردم نگران اين موضوع نباشند اين تذكري است كه شهرداري را ملزم به خريد تجهيزات تا پايان سال نمايد .
موضوع مهم ديگري كه نجفي در مصاحبه با راديو سلامت مطرح كرد نداشتن بيمه بدنه خودروهاي آتش نشاني است كه ضرورت اين موضوع براي سازمان آتش نشاني بايد جزو اولويت محسوب شود و سريعا بيمه اين خودروها انجام شود .
وی در پایان ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی به جهت پیگیری‌های متوالی جهت احصاء مشکلات مربوط به پرسنل و تجهیزات سازمان افزود: شورای شهر با توجه به جایگاه سیاست گذاری و نظارت که بر مسائل شهری دارد موضوعات مطرح شده از سوی این سازمان را پیگیری خواهد کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: