• يکشنبه ١٨ ارديبهشت ١٤٠١-١٦:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٤١
مهدی اقراریان:15-62

قالیباف بخشی از تاریخ بلدیه این کشور است / تاریخ انسان هایی را که خدمت می‌کنند فراموش نمی‌کند

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قالیباف بخشی از تاریخ بلدیه این کشور است که هزاران خدمت به این شهر و کشور نموده است و تاریخ انسان هایی را که خدمت می‌کنند فراموش نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ؛مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهرتهران در واکنش به ارائه گزارش مهدی پیرهادی در خصوص بازدید از پایانه ترمینال شرق تهران  پیشنهاد داد که توری برای رسانه ها گذاشته شود تا ببیند در 4 سال مدیریت اصطلاح طلبان چه اتفاقی برای ترمینال شرق جدید افتاده است.
 
وی با طرح این سوال که جرم ایوان ری و ترمینال شرق چه بوده که در دوره مدیریتی 4 ساله اصلاح طلبان با پیشرف بالای 90 درصدی رها شده است؟
 
 اقراریان در پاسخ گفت: جرم این پروژه ها این بوده است که محمدباقر قالبیباف این پروژه را اجرا کرده است.
 
اقراریان گفت: ما در این مدت راجع به آوربرداری 8 ساله تهران و وضعیت اقتصاد و معیشت مردم صحبت نمی کنیم و این باعث  دراز شدن زبان اصلاح طلبان  شده در حالیکه بانیان وضع موجود هستند.
 
وی گفت: در مجموعه پارک جنگلی سرخ حصار یک ایستگاه آتش نشانی است که از نظر وضعیت سازه موفق نیست و این ایستگاه می تواند به ترمینال و حریم خدمت رسانی کند و  باید مورد اهتمام ویژه قرار گرفته است.
 
در ادامه پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران از مرکز ارتباطات شهرداری خواست تا در قالب بازدیدی رسانه ها را در جریان  پروژه های رو به اتمام قرار دهد چرا که پروژه هایی که می توانست باعث باعث نشاط شهر باشند اکنون باعث افسردگی شهر شده اند

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: