• يکشنبه ٨ اسفند ١٤٠٠-١١:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٨٦٧
اقراریان خبر داد:۵-۵۰

مشکلات شهر ری را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه کانال عباس آباد گفت: به اتفاق عضو هیات رئیسه شورا و هماهنگی که با فرماندار، شهرداری ، دادستانی و دادگستری صورت گرفته به فوریت معضلات و مشکلات شهرری که قبله تهران است را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع ‎رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در پنجاهمین جلسه شورا، تذکر خود در خصوص حادثه کانال عباس آباد شهرری را با جمله ه‏ای از حضرت امام با این مضمون که «بار سنگین انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بر دوش قشر مستضعف مردم است» آغاز کرد و گفت: حادثه ای در شهر ری بروز کرد و یک فرزند عزیز مظلومانه به دلیل بی‎تدبیری‎ ها‎ و ناکارامدی‎ ها جانش را از دست داد. 
 
اقراریان در ادامه با طرح پرسش هایی ادامه داد: وظیفه صدا و سیما در معضلات و مشکلاتی از این دست چیست؟ اگر صدا و سیما به درستی به اینگونه موضوعات ورود کند، کمتر شاهد مشکلاتی از این دست خواهیم بود.
 
مدیریت جزیره ای و آشفته در تهران به مردم آسیب می زند
 
وی در پرسش دیگری مطرح کرد: وظیفه استاندار تهران چیست؟ اگر استانداری تهران به موقع با گذشت بیش از شش ماه با گذشت عمر دولت فعلی، به موضوع ورود می کرد آیا شاهد چنین حادثه ای ‎بودیم؟ این مدیریت آشفته در شهر تهران، به مردم آسیب می‎زنیم.
 
وی افزود: اگر این کانال آب به جای جنوب شهر تهران، در یکی از مناطق برخوردار وجود داشت و از کنار منزل یکی از مسئولین رد می‎شد همین رفتار با آن صورت می‏گرفت؟ امروز فشار اقتصادی و گرفتاری ها و مشکلات را مردم مستضعف جامعه تحمل می‎کنند و بعد وقتی می‎خواهیم منابعی را اختصاص دهیم می‎بینیم که کم توجهی صورت می‏گیرد که این کم توجهی یک عقب افتادگی است که از دولت گذشته به ارث رسیده است. اما با یک همدلی و همکاری باید آن را برطرف کنیم.
 
اقراریان با اشاره به هماهنگی صورت گرفته به منظور پیگیری این حادثه اظهار داشت: فردا به اتفاق مهندس شربیانی از صبح در منطقه 20 هستیم و هماهنگی صورت گرفته با فرماندار، شهرداری، دادستانی و دادگستری به فوریت معضلات و مشکلات شهرری که قبله تهران است را بررسی خواهیم کرد.
 
وی افزود: ما بدهکار و شرمنده مردم شهر ری هستیم لذا خواهشمندم که استاندار هم اهتمام ویژه‏ ای داشته باشند تا انشالله این موضوع با یک روحیه جهادی و یک کار عملیاتی حل شود و علی‏رغم اینکه شهرداری تهران مسئولیت مستقیمی در این حوزه نداشته، با همکاری خوب شهرداری و دغدغه ای که دوستان ما در شهرداری داشتند، برای این موضوع بودجه در نظر گرفته‏ ایم.
 
وی در پایان یادآور شد: اینجا شورای اسلامی شهر تهران است و پیگیری مطالبات مردم تهران وظیفه ماست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: