• يکشنبه ٢٦ دی ١٤٠٠-١٥:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٠٠
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران: 20-40

بانک اطلاعاتی خوبی از محلات در طرح رصد به دست آمد

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بانک اطلاعات بسیار ارزشمندی در طرح رصد به دست آمد و اولویت هایی از مشکلات محلات شناسایی شد؛ همچنین شاهد هستیم به نوعی نخبگان و کنشگران محلات در تصمیم گیری مهم محلات مداخله داده شدند و به نوعی شاهد یک نشاط اجتماعی در میان کنشگران محلات بودیم.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ،  پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جریان چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش "طرح رصد" گفت: گزارش خوب در مورد طرح رصد نشان داد که رویکرد شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم میدانی است و اعضای شورای شهر اهل نشستن در دفتر های خود نیستند و به صورت میدانی مشکلات را حل می کنند.
وی گفت: طرح رصد یعنی توزیع عادلانه خدمت  در میان محلات تهران و باید خدمات به صورت  سطحی به عمق لایه های اجتماعی انجام شود و بسیاری  از محلات در این طرح مورد توجه قرار گرفتند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران  گفت: بانک اطلاعات بسیار ارزشمندی در طرح رصد به دست آمد  و اولویت هایی  از مشکلات محلات شناسایی شد؛  همچنین شاهد هستیم به نوعی نخبگان و کنشگران محلات در تصمیم گیری مهم محلات مداخله داده شدند و به نوعی شاهد یک نشاط اجتماعی در میان کنشگران  محلات بودیم.
وی ادامه داد : اشراف بر پروژه های شهری از نکته های مهم طرح رصد بوده است و همچنین پروژه های کوچک مقیاس  نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفتند؛ از سوی دیگر همراهی اعضای مجلس شورای اسلامی شهر تهران در طرح رصد از نکات مهم و  اساسی طرح رصد است و امیدواریم بانک اطلاعاتی خوبی از ادامه طرح رصد داشته باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: