• يکشنبه ٢٦ دی ١٤٠٠-١٣:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٩١
پرویز سروری بیان کرد:13-40

رابطه معنادار جمع آوری معتادان متجاهر با کاهش نا امنی های مدنی/ جمع آوری بار فروشان جنوب تهران اقدامی قابل تقدیر است

نایب ریس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش های پلیس حاکی از آن است که رابطه معناداری بین جمع آوری معتادان متجاهر و کاهش نا امنی های مدنی وجود دارد و لذا باید تلاش مدیریت شهری در راستای جمع آوری معتادان متجاهر را قدر بدانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری در چهلمین جلسه شورا از زحمات پرسنل زحمت کش شهرداری در راستای برگزاری مراسم سالگرد  شهید سلیمانی سردار دلها تشکر کرد و افزود: برگزاری بسیار آبرومند راهپیمایی و تشییع شهدا قابل تقدیر است.
وی در ادامه افزود: امروز شاهد به بار نشستن حرکات اولیه مدیریت جهادی در شهر تهران هستیم. یکی از این مصادیق ساماندهی جنوب تهران به ویژه خیابان منصور است  که همیشه محل حضور خودرو های مزاحمی بود که تحت عنوان فروش میوه و تره بار اجتماع می کردند و راهبندان جدی به وجود می آوردند. برای حل این مشکل بارها تلاش شد اما با توجه به وجود مافیا تمامی تحرکات به عدم موفقیت منجر شده بود اما امروز با اقدام مناسب مدیریت شهری شاهد هستیم حتی یک خودرو مزاحم در این محور وجود ندارد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: شناسایی عوامل مافیایی از عوامل محروم و مستضعف که می خواستند امرار معاش کنند یک اقدام عملی و بسیار خوب بود و در این راستا عوامل مافیایی دستگیر شدند، بنا بر گزارش ها برخی از این عوامل تا 40 خودرو برای فروش بار میوه داشتند و شرایط خاصی در این محدوده ایجاد شده بود که خوشبختانه با تدبیر و اقدام مدیریت شهری این معضل رفع گردید.
سروری اقدام خوب دیگر مدیریت شهری را در جمع آوری معتادان متجاهر دانست و افزود: می دانید مسئله معتادان متجاهر یک  مسئله چند وجهی است که بروز چهره نامطلوب در شهر، ایجاد نا امنی برای مردم ناشی از توسعه این بیماری مزمن در شهر است.
نایب رییس شورا افزود: گزارش های پلیس نشان می دهد رابطه  معناداری بین جمع آوری معتادان و کاهش نا امنی مدنی از جمله سرقت های متعدد وجود دارد و اگر این موضوع ادامه و استمرار پیدا کند شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر نخواهیم بود و امید داریم امنیت زندگی مردم بیشتر تامین شود.
سروری افزود: احساس می شود برنامه ریزی دوستان خوب ما دارد به بار می نشیند و البته امیدواریم  موضوع متدکدیان نیز که در دستور کار شهرداری قرار دارد با جدیت پیگیری شود و شاهد حضور این پدیده زشت در پایتخت نباشیم .
وی در پایان سخنان خود از همه  کسانی که در این مدت با همه وجود تلاش می کنند تا تغییر در تهران دیده شود تقدیر و تشکر کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: