• يکشنبه ١٢ دی ١٤٠٠-١٥:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٧٦
حجت الاسلام آقامیری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: 18-36

مدیریت شهری باید به جوانگرایی پایبند باشد

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شعار نیروهای ائتلاف در زمان انتخابات استفاده از نیروهای جوان بوده است تاکید کرد: در مدیریت شهری باید نسبت به این موضوع پایبند باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح اصلاح تعارض منافع در سی و ششمین جلسه شورا  اظهار داشت:  بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند، استفاده از ظرفیت جوانان در انتصابات و پست های مدیریتی جدید باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: با توجه به  اینکه جوانانی را در شهرداری تهران برای پست های مختلف منصوب کرده ایم با آئین نامه ای که آقای امانی اعلام می‌کنند عملا جوانان به علت نداشتن سابقه مدیریتی  نمی‌توانند در پست های مختلف منصوب شوند.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به آیین نامه اعلام شده ۲۰ تا ۳۰درصد جوانان برای پست های مدیریتی با مشکل قانونی مواجه خواهند شد و این با شعار نیروهای ائتلاف که استفاده از نیروهای جوان بوده است در تضاد خواهد بود این در حالی است که باید نسبت به این موضوع پایبند باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: