• يکشنبه ٢٣ آبان ١٤٠٠-١١:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٤٧
مهدی اقراریان :

مدیریت 4 ساله شورای پنجم خسارات جبران ناپذیری به پایتخت وارد کرد/ مدیران قبل با چهره ای طلبکار در رسانه های وابسته شان سعی دارند ناکارآمدی خود را پنهان کنند

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره پنجم شورای شهر متاسفانه پایتخت با یک عقب افتادگی فاحش ناشی از مدیریت غلط، اشتباه و نا کارآمد همراه بوده که باید سعی شود این عقب افتادگی با یک رویکرد جهادی و خدمت محور جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان در بیست و سومین جلسه شورا گفت: تذکری که می خواهم امروز ایراد کنم  یک تذکر عمومی و ناظر به موضوع مدیریت شهری و نگهداشت شهر طی 4 سال گذشته است.

وی ادامه داد: در بازدید های میدانی که از مناطق مختلف تهران  و سازمان های شهرداری در دو سه ماه گذشته داشتم با مسئله ای مواجه شدم  که به موجب  آن عقب افتادگی بسیار فاحش و روشن طی مدیریت اشتباه و عملکرد غلط شورای پنجم  را می توان مشاهده کرد.

وی افزود: متاسفانه شورای پنجم یا شورای منصوب به اصلاحطلبان بلایی به حال این شهر  آورده که باید به حال این شهر خون گریه کرد.

 اقراریان افزود: برای نمونه در موضوع پایانه شرق باید گفت پایانه ای که تقریبا آماده بهره برداری بوده در یک بی کفایتی و عدم مسئولیت پذیری و بی عرضگی  توسط مدیران و شورای اصلاحطلب، شاهد این هستیم  اموالش به سرقت رفته و با چالش های بسیار متنوعی مواجه شده است و متاسفانه ما همین مسئله را در اتوبوسرانی داریم.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید این موضوع را به افکار عمومی مطرح کنیم که شورای قبل چه بلایی سر تهران آورد و این در شرایطی است که باید به افکار عمومی بیان شود در زمان مدیریت آقای قالیباف چه خدماتی به شهر ارایه شد. شهر را به چه صورتی تحویل آقایان دادیم و در چه شرایط و چه وضعیتی تحویل گرفتیم.  

اقراریان گفت: از چند هزار دستگاه اتوبوس که در دوره قبل تحویل  آقایان با شهرداران متنوعی که داشتند، شد امروز چیزی باقی نمانده و این حاصل مدیریت دوره پنجم شورای شهر بوده است.

این عضو شورا گفت: ما نمی خواهیم به عقب باز گردیم  و همه ما بدهکار مردم هستیم، اما جای بدهکار و طلبکار در فضای رسانه ای باید در چند روز آینده تغییر کند.

اقراریان اظهار داشت: ما در دوره پنجم شورا شاهد یک مدیریت ناکارآمد، بی عرضه و متکبر بودیم و  جالب این است که  آقایان اصلاحطلب در رسانه های زنجیره ای شان دارند تلاش می کنند به عنوان کسانی که بدهکار مردم تهران هستند و تهران را نتوانستند اداره کنند و پایتخت با آشفتگی های گوناگون در دوره مدیریتیشان همراه بوده امروز چهره طلبکار به خود بگیرند.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا خاطر نشان ساخت: اگر این روند ادامه پیدا کند ما می توانیم از ظرفیت قانونی  ترک فعل آقایان در دوران مدیریتیشان استفاده کنیم، تاکید می کنم  رویکرد شورای ششم این نبوده که  به عقب برگردیم اما خساراتی که  اینها به دلیل سوء مدیریتشان به تهران زدند کم نیست. این در حالی است که  امروز در صحن این شورا فقط به یک مورد اشاره شد در حالی که ده ها و صد ها مورد دیگر می توان از این سوء مدیریت ها یافت و بازگو کرد.

اقراریان گفت: امیدوارم و علاقه مندم در یک فضای تعامل، همکاری  و همدلی تلاش شود این عقب افتادگی 4 ساله جبران شود و ما شاهد این باشیم با یک رویکرد جهادی و خدمت محور رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشیم.

6-23

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: