• دوشنبه ١٧ آبان ١٤٠٠-١٨:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٩٩٦
مهدی چمران در مراسم رونمایی از 110 دستگاه اتوبوس ؛

در این دوره مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی توجه ویژه خواهد شد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تلاش مضاعف کنیم تا به شرایط 4 سال پیش حمل و نقل عمومی بازگردیم گفت: امیدواریم دولت در این دوره ازشهرداری حمایت کند چرا که ما توجه ویژه به حمل و نقل عمومی را در دستور قرار داده ایم تا خدمت گزاری خوبی به شهروندان تهرانی داشته باشیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مراسم رونمایی از 110 دستگاه اتوبوس با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و جمعی از مدیران و مسئولان شهری برگزار شد. 

چمران در این مراسم با بیان اینکه متاسفانه دولت‌ها سهم خود را از سال‌های گذشته در حوزه حمل و نقل عمومی پرداخت نکرده‌اند، گفت: امیدواریم در این دوره به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه ‌شود تا خدمتگزاری خوبی به مردم تهران داشته باشیم.

وی اظهار داشت: متأسفانه هیچ زمانی از سال 82 تا کنون دولت سهم خود را برای مترو و اتوبوس به طور کامل پرداخت نکرده است و همواره در این زمینه ما با کمبود مواجه بودیم. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد : در دولت فعلی با حضور آقای رییسی در راس دولت، از شهرداری حمایت شود و حداقل باید مسئولان شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ رایزنی کنند و پیش بینی های لازم در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود. چرا که در دولت قبل بودجه ای برای ناوگان حمل ونقل عمومی در نظر گرفته نشده بود و کارها تعطیل شده بود، بنابراین باید تلاش مضاعف کنیم تا بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

مهدی چمران گفت: زمانی که ما تهران را در دوره چهارم شورای شهر تحویل دادیم ۶۰۰۰ اتوبوس فعال داشتیم؛ اما اکنون اعلام می کنند که تنها ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم که این نیازمند تلاش بیشتر است که به شرایط ۴ سال پیش برسیم و راه طولانی و بیسار مشکلی با توجه به شرایط اقتصادی در پیش داریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: