• چهارشنبه ١٢ آبان ١٤٠٠-١١:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٩٥٧
میثم مظفر،

پیشنهاد ایجاد "رنت کار" در محدوده بازار تهران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پیشنهاد کرد در نقاطی مانند محدوده بازار تهران از خودروهای اجاره‌ای یا "رنت کار" استفاده شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از  تسنیم؛ میثم مظفر با بیان اینکه یکی از کارهای نیمه تمام در مدیریت شهری تهران توسعه خودروهای هیبریدی است، اظهار کرد: باید ایستگاه‌های ویژه‌ای ایجاد شود که زیرساخت‌های شارژ برای برای خودروهای برقی فراهم شود.
 
وی ادامه داد: همچنین باید فضاهایی برای دپوی خودروهای هیبریدی که در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند ایجاد شود؛ در کشور چین توقفگاه‌هایی برای خودروهای هیبریدی وجود دارد که به صورت شبانه‌روزی در آنها مستقر هستند و به محض تقاضای سفر از آن محل حرکت می‌کنند، در همان محل هم امکان شارژ سریع و 45 دقیقه‌ای وجود دارد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: علاوه بر این اقدام، می‌توان خودروهای اجاره‌ای یا «رنت‌کار» که خودروهای کوچک برقی هستند و مردم می‌توانند آنها را از توقفگاه‌های تعیین شده، اجاره کنند و بعد از استفاده در توقفگاه بعدی پارک کنند، مورد استفاده قرار داد؛ این امر در محدوده‌هایی مانند بازار تهران بسیار قابل استفاده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: