• چهارشنبه ٥ آبان ١٤٠٠-٠٧:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٧٠
میثم مظفر:

طرح رصد مسیر برون رفت تصمیم گیری از اتاق های دربسته به سطح محلات است +عکس

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اظهار داشت: با اجرای "طرح رصد" این بار تصمیم گیران نظام برنامه و بودجه و سیاستگذاران مدیریت شهری، بجای تصمیم گیری در اتاق های در بسته شورا، به میدان عمل در محلات و مناطق می روند و با چالش ها ، اولویت ها و ترجیحات مردم آشنا می شوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران نشست تخصصی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با نخبگان، معتمدین و مدیران منطقه ۱۴ شهرداری در "طرح رصد" عصر روز گذشته یک شنبه چهارم آبان ماه برگزار شد. میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در این خصوص اظهار داشت: با اجرای طرح رصد، این بار تصمیم گیران نظام برنامه و بودجه و سیاستگذاران مدیریت شهری ، بجای تصمیم گیری در اتاق های در بسته شورا، به میدان عمل در محلات و مناطق می روند و  با چالش ها ، اولویت ها و ترجیحات مردم آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه با رویکرد بودجه ریزی مشارکتی، مردم به صورت مستقیم در چرخه سیاست گذاری و تدوین برنامه و بودجه دخیل خواهند شد افزود: برای تحقق این امر مقدماتی درحال فراهم شدن است.

رییس کمیته بودجه طی توضیحاتی در خصوص طرح مذکور افزود: در "طرح رصد" کارگاه های تخصصی با حضور نخبگان، امناء و معتمدین محلات در کنار مدیران و شهرداران محترم مناطق و کارشناسان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با عنوان کارگاه رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار مناطق تشکیل می شود.

میثم مظفر ادامه داد: در مرحله اول نقطه نظرات مردم در محلات احصاء می شود، در گام دوم باحضور میدانی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در محلات، صحت سنجی صورت میگیرد و در گام سوم با تشکیل کارگاه تخصصی گفتگو و تبادل نظر، جمع بندی  کمیسیون برنامه و بودجه شورا برای بودجه ۱۴۰۱ مشخص خواهد شد.

لینک تصاویر:

yun.ir/vpm9x5

 

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: