• سه شنبه ٤ آبان ١٤٠٠-١٩:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٦٩
با حضور اعضای شورا صورت گرفت:

آغاز "طرح رصد" کمیسیون برنامه و بودجه شورا از منطقه 14 شهرداری تهران + عکس

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در اولین روز "طرح رصد" با حضور در منطقه ۱۴ شهرداری تهران به بررسی مسائل و چالش های اولویت دار منطقه پرداختند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در اولین روز "طرح رصد" با حضور در منطقه ۱۴ شهرداری تهران به بررسی  مسائل و چالش های اولویت دار منطقه پرداختند.
بر اساس این خبر، محمد آخوندی، میثم مظفر و احمد صادقی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر عصر امروز ضمن بازدید از محلات و پروژه های منطقه ۱۴ شهرداری تهران به گفت و گو با شهروندان پرداختند.
در ادامه "طرح رصد" اعضای کمیسیون برنامه و بودجه که با حضور نخبگان، امناء، معتمدین و مدیران منطقه ۱۴ برگزار شد اعضای شورا با شنیدن مسائل و پیشنهادات ارائه شده به بررسی مسائل و چالش های اولویت دار منطقه پرداختند.
همچنین محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به انتخاب شهرداری جوان برای منطقه، گفت: شهردار جوان و توانمند منطقه 14 باید به احداث مراکز تفریحی_ورزشی ، درمانی و فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشد تا مردم این تغییرات و پیشرفت را در منطقه احساس کنند.
وی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که در این جمع نخبگان علمی و ورزشی منطقه و معتمدین مردم حضور دارند. امیدواریم  با شروع "طرح رصد" تحولی در مدیریت شهری ایجاد شود و مردم بتوانند با نمایندگان منتخب خود در شورای شهر بی واسطه ارتباط برقرار کنند و مشکلات و خواسته های خود را به گوش مسئولین برسانند.
شایان ذکر است بناست "طرح رصد" بصورت هفتگی در تمامی مناطق شهر تهران با رویکرد جدید بودجه ریزی مشارکتی سال ۱۴۰۱ برگزار گردد.

لینک تصاویر:

yun.ir/vpm9x5

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: