• چهارشنبه ٢١ مهر ١٤٠٠-١٣:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٧٥٧
سید احمد علوی درگفتگو با رکنا؛

اعتراض نماینده شورای شهر به سامانه137/ تمرکز مدیریت شهری در فصل سرما بر آسیب های اجتماعی

رکنا: عملکرد سامانه ۱۳۷ مدتی است که دچار ضعف های جدی شده است کمااینکه احمد صادقی رئیس شفافیت شورای شهر تهران چندی پیش درباره سامانه 137 اعلام کرد: در بعضی موارد همچنان موضوع شکایت و انتقاد پابرجاست و یا جواب دقیقی به شهروندان ارائه نشده است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای بهتر شدن سامانه 137 در بحث وجود دارد به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: ما در دو هفته گذشته با توجه به استقرار معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران سه جلسه داشته ایم که با توجه به نزدیک شدن فصل سرما موضوع اصلی ما بحث آسیب های اجتماعی بوده است چرا که ما در این حوزه عقب افتادگی هایی داریم که باید آن‌ها را به سرعت منظم کنیم.

او ادامه داد: یکی از عقب افتادگی های ما در حوزه اجتماعی نیز بحث سامانه 137 است چراکه در کنار مسائل اجتماعی این سامانه به موضوع خدمات شهری می‌پردازد که گاهی زود تر نیز به آن رسیدگی می‌شود و کم تر به مسائل اجتماعی پرداخته می شود.

سید احمد علوی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که ما به 137 اعتراض کرده ایم همین موضوع رسیدگی به موضوعات اجتماعی در فصل سرما است.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: کمیته اجتماعی با هماهنگی شهرداری با توجه به صحبت هایی که با آقای زاکانی شده است دنبال این موضوع است که به بحث معتادان متجاهر در فصل سرما به صورت جدی بپردازد چرا که این مسئله یک موضوع انسانی است و ما نمی توانیم به راحتی از کنار آن گذر کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: