• جمعه ٩ مهر ١٤٠٠-١٤:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٦٤٨
علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،

اظهارات عضو شورای شهر تهران درباره حقوق‌های نجومی/ شفافیت باید در عمل باشد

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به چشم اندازهای شورای ششم، بر شفافیت در عمل مسئولان تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علبرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت شفافیت و اجرای آن در تمامی ابعاد مدیریت شهری اظهار کرد: شفافیت جزو آن دسته از مواردی است که به برخورد صادقانه در حین خدمت نمایندگان و مسئولان برمی‌گردد و باید این موضوع مهم را مراعات کنند.
وی در ادامه بیان کرد: هیج‌کس از صداقت و شفاف عمل‌کردن لطمه نمی‌بیند و حتما برای همگان سود و فایده خواهد داشت، فکر میکنم شاید خط کشی برای اندازه گیری  اینکه دوره قبلی شورای شهر تهران تا چه حد شفاف عمل کرده به شکل دقیق وجود نداشته باشد.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نگاه ما باید به سمت آینده باشد که برای شورای ششم این موضوع مورد اهمیت است، در چهارچوب آنچه که شرع و اخلاق به ما اجازه می‌دهد، شفافیت قابل تعبیر است.
 
نادعلی تاکید کرد: درباره شفافیت در کارها، آراء و بسیاری از پاسخگویی‌ها باید تمرین کرد، به نظر من شورای شهر ششم باید تلاش کند تا در عمل این اتفاق را رقم بزند نه در شعار.
 
وی با اشاره به شفافیت در بحث درآمد‌های نجومی هم گفت: برای شورای شهر من بعید می‌دانم چنین موضوعی وجود داشته باشد، مجموعا در مدیریت شهری سقف حقوق‌ها نسبت به برخی جا‌های دیگر بالاتر بوده، البته برخی ادارات از شهرداری هم بیشتر حقوق دریافت می‌کنند، حقوق‌های نجومی را ما در مجموعه‌های دولتی بیشتر داشتیم.
 
 در پایان یادآور شد: در شورای شهر تا جایی که بنده اطلاع دارم درآمد‌های نجومی وجود ندارد و مطرح کردن این چنین صحبت‌هایی توسط برخی‌ها، موج جدیدی ایجاد می‌کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: