• سه شنبه ٦ مهر ١٤٠٠-١٢:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٦٢٠
گزارش اختصاصی رکنا؛

حضور عضو شورای شهر تهران در پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران و شهرری

رکنا: جعفر بندی شربیانی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) شرکت کرد. او گفت: حضور مردم و خادمان زائران پیاده روی اربعین در تهران و شهرری برگرفته از مکتب ایثار و فداکاری است. روح حاکم بر روز اربعین و این جریان سیار، خدمت است. اکنون در عراق و ایران عده ای مشغول خدمت به زائران اباعبدالله الحسین هستند و ما نیز توفیق حضور در کنار مردم را پیدا کردیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از  رکنا، یازدهمین سال مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران و شهرری از صبح امروز دوشنبه 5 مهرماه آغاز شد. جمعی از مردم از برخی محورهای اصلی شهر تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با پای پیاده قدم بر می دارند. در بین زائران پیاده روی اربعین در تهران و شهرری جمعی از مسئولان نیز حضور یافتند. جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نیز در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین همگام با مردم به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پیاده روی کرد.

جعفر بندی شربیانی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در رابطه با حضورش در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در تهران و شهر ری به خبرنگار رکنا اظهار داشت: توفیق شد تا در پیاده روی دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین علیهم السلام حاضر شویم. الحمدلله همواره شعائر مذهبی و دینی شیعی ما حفظ شده است و مانند رودی خروشان از 1400 سال قبل با اعتقاد مردم در جریان است. این حضور پرشور مردمی برگرفته از مکتب ایثار و فداکاری است.

شربیانی درمورد حضور مردم در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) ادامه داد: حضور مردم و خادمان زائران پیاده روی اربعین در تهران و شهرری برگرفته از مکتب ایثار و فداکاری است. روح حاکم بر روز اربعین و این جریان سیار، خدمت است. اکنون در عراق و ایران عده ای مشغول خدمت به زائران اباعبدالله الحسین هستند و ما نیز توفیق حضور در کنار مردم را پیدا کردیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: