• سه شنبه ٩ شهريور ١٤٠٠-١٥:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٧١
مهدی اقراریان مطرح کرد:

شهردار منتخب تهران به تخلفات چهار سال گذشته مدیریت شهری رسیدگی کند

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گفت: شهردار منتخب تهران به عنوان چهره ضد فساد که هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد و تبعیض ویژه خواری ندارد باید به تخلفات ۴ سال گذشته بپردازد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان  رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در تذکری با اشاره به اینکه شورای شهر پنجم شعار شفافیت را مطرح می‌کرد و مدعی بود تعداد نیروی انسانی را کاهش داده است اما این ادعای اشتباه را با پروپاگاندای رسانه‌ای مطرح کردند، گفت: ما در دوره پنجم مدیریت شهری با پدیده جدیدی به نام قراردادهای حجمی مواجهیم که خدمت را تحت این عنوان واگذار کردند و افرادی را وارد شهرداری کردند که با پیمانکار قرار دارد و علاوه بر تضعیف حقوق دیگران باعث می شود که در چشم انداز آینده در شهر تهران موازی کاری صورت بگیرد.

وی افزود: در صفحه اینستاگرام خودم با انبوه کسانی مواجهم که کار پیمانی می‌کنند و در انتظار قرارداد بستن با شهرداری هستند اما استخدام این حجم قابل توجه ایجاد شده با توجه به هزینه‌های نگهداشت شهر امکان پذیر نیست.

اقراریان در ادامه به بازدید هوایی اش از تهران گزارش داد و از تخلفات گسترده در حوزه حریم در منطقه یک و پارک جنگلی منطقه ۱۳ خبر داد و گفت: باید از این زاویه تهران را مشاهده کنید تا متوجه شوید چه اتفاقی برای فضای سبز و محیط زیست تهران افتاده و ساخت ویلاهای لاکچری چه فاجعه زیست محیطی در حریم تهران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ترک فعل دارای عقوبت است، افزود: ولی برخی مسئولان طرح‌هایی را نگه می‌دارند. امیدوارم در دولت جدید به طرح‌های هادی روستا بیشتر نگاه شود و دولت ببیند این تخلفات چه بلایی بر سر تهران آورده است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه برخی نهادهای دارای قدرتی اجازه نمی‌دهند حتی شهرداری برای بازرسی شرایط وارد مجموعه شأن شود، ابراز داشت: شهردار منتخب تهران به عنوان چهره ضد فساد که هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد و تبعیض ویژه خواری ندارد باید به تخلفات ۴ سال گذشته بپردازد.

پرویز سروری نیز با این توضیح که این تذکر به صورت یک نطق پیش از دستور در صحن شورا ارائه شود، ادامه داد: البته اتمام دوره برخود کریمانه با افرادی که ترک فعل کرده اند گذشته است و جالب است که در بسیاری از شرکت های زیان ده پاداش آخر سال مجموعه مدیران به صورت مکفی پرداخت می شود.

17-8

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: