• سه شنبه ٩ شهريور ١٤٠٠-١٢:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٦٠
مهدی اقراریان در واکنش به گزارش مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س):

بهشت زهرا و گلزار شهدا از ظرفیت‎های فرهنگی موجود در شهر است

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تاکید کرد: بهشت زهرا و گلزار شهدا از ظرفیت‎های فرهنگی موجود در شهر است و امید است با حمایت و پشتیبانی گروه‎های جهادی و مردمی، یک بستری برای بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم ایجاد شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان در هشتمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش توسط مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: با توجه به شرایط زلزله خیز بودن تهران و بلایای طبیعی که پایتخت را تهدید می کند اگر در این وضعیت قرار بگیریم قطعا فرصت کافی برای اینکه اموات را با شرایط مناسبی تدفین کنیم نخواهیم داشت و تجربه دنیا در این موارد تدفین در  گورهای دسته جمعی است.
عضو ششمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: در این شرایط البته می توان نسبت به ایجاد سرد خانه هایی به صورت سیار و سردخانه های دائمی پیش بینی و اقدام شود که  البته این امر مشترک بین بهشت زهرا و مدیریت بحران باشد و اگر تدابیری شده بگویید.
اقراریان در ادامه افزود: بعضی اقدامات ما هم  مینیاتوری است و با واقعیات بروز حادثه  فاصله دارد. لذا اگر عددی بیان می شود برای ظرفیت های سرد خانه ها که اگر دو برابر شود مشکل تهران حل می شود با واقعیت بروز حادثه فاصله دارد این عددها  باید به استاندارد ها و گرید بندی های بروز حادثه نزدیک شود.
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: نکته دوم توجه به بهشت زهرا بعنوان قطب فرهنگی است. آنچنان که حضرت امام می‏فرمایند همین تربت شهیدان است که مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.
او افزود: بهشت زهرا و گلزار شهدا از ظرفیت‎های فرهنگی موجود در شهر است و امید است با حمایت و پشتیبانی گروه‎های جهادی و مردمی، یک بستری برای بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم ایجاد شود.
6-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: