• يکشنبه ٢ خرداد ١٤٠٠-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٥٩٦
سید حسن رسولی در صحن شورا:

تخفیفات بیشترین لطمه را به بنیه نحیف حوزه حمل و نقل وارد می‌کند

خزانه دار شورا گفت: ایجاد هزینه از طریق ارائه تخفیفات بیشتر به سالمندان در حوزه حمل و نقل در اواسط سال علاوه بر مخدوش کردن نظام بودجه ریزی و تخصیص منابع شهرداری تهران، بیشترین لطمه را به بنیه نحیف حوزه حمل و نقل می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با لایحه آيين نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند گفت: دو ایراد اساسی به این لایحه وارد است که یکی از آن مربوط به ماده 5 آن است. خلاصه  ماده 5 این است که به همه شهروندان بالای 60 سال تهرانی و همچنین کارکنان شهرداری بالای 60 سال که بازنشسته شده باشند و والدین آنها اول هر سال بن ارائه دهیم.

رسولی افزود: این مصوبه به لحاظ بار مالی قابل احصا نیست. علاوه بر این ما  نمی توانیم وسط سال این حجم از بار مالی را به شهرداری تحمیل کنیم.

این در حالی است که ما کارت منزلت و تخفیفاتی در این حوزه ارائه کردیم. ماده 5 این لایحه نظام بودجه ریزی و تخصیص منایع را در شهردار تهران مخدوش می‌کند و چون قابلیت اجرایی ندارد، هدف تکریم بازنشستگان به دلیل نامتناهی بودن جامعه هدف را لوث می کند. همچنین می تواند بیشترین لطمه را به بنیه نحیف حوزه حمل‌ونقل عمومی وارد کند.

8-296

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: