• يکشنبه ٢٦ ارديبهشت ١٤٠٠-١٠:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٥٠٧
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر بر اساس مصوبه شورا

مجید فراهانی طی تذکری در صحن علنی شورای شهر تهران به لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر بر اساس مصوبه شورا شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، در جریان دویست و نود و چهارمین جلسه شورا  طی تذکری به شهرداری تهران گفت: سال گذشته در هنگام بررسی بودجه 1400شهرداری تهران در کمیته بودجه و نظارت مالی مصوبه ای در خصوص همسان سازی حقوق پرسنل شهربان و معبربان تنظیم شد که خوشبختانه در صحن شورا همسان سازی حقوق پرسنل شرکت شهربان معبربان با هادیان شهر به تصویب رسید.

او افزود: اما متاسفانه بر اساس اخبار واصله تغییری در حقوق همکاران زحمتکش شهربان معبربان احساس نشده و افزایش حقوق در حد مصوب وزارت کار بوده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مستحضر هستید که دورکاری، شیفت کاری و تعطیلی برای پرسنل شهربان حریم بان معبربان معنایی ندارد. با این وجود این عزیزان در سخت ترین شرایط همچنان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فراهانی ادامه داد: لذا ضروری است شرکت مذکور حق و حقوق همکاران شهربان و معبربان به شکل کامل بر اساس مصوبه شورا در خصوص همسان سازی با هادیان شهر پرداخت کند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: بر همین اساس در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور در خصوص لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با پرسنل هادیان شهر تذکر می دهم.

294-2

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





اخبار مرتبط