• چهارشنبه ٢٩ بهمن ١٣٩٩-١٣:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٥٩
درخواست مجید فراهانی از وزیر بهداشت؛

لزوم اختصاص سهميه واكسن كرونا براي تطهيرگران و كاركنان بهشت زهرا(س) و آرامستانهای ساير شهرها

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اختصاص سهميه واكسن كرونا براي تطهيرگران و كاركنان بخش هاي عملياتي سازمان بهشت زهرا(س) و آرامستانها در ساير شهرها را درخواست کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران مجید فراهانی در نامه ای به وزیر بهداشت اختصاص سهميه واكسن كرونا براي تطهيرگران و كاركنان بخش هاي عملياتي سازمان بهشت زهرا(س) و آرامستانها در ساير شهرها را درخواست کرد.

متن نامه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

با سلام و احترام

 ضمن آرزوي توفيق روز افزون، از تلاش ها و زحمات جنابعالي و همكاران در وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي كه  در خط مقدم صيانت از جان و زندگي يكايك ايرانيان در برابر پاندمي كرونا به سهم خودم تشكر و قدر داني مي نمايم. اطمينان دارم ياد و خاطره شهداي سلامت و مجاهدت هاي كادر درمان هيچ گاه فراموش نخواهد شد و هموطنانمان قدر دان ايثار و تلاش شما و همكارانتان خواهند بود.

تطهيرگران و كاركنان بخش هاي عملياتي سازمان بهشت زهرا(س) و ساير آرامستانهاي كشور در دوران پاندمي كرونا با انجام يك تكليف شرعي كه بر اساس نظر مراجع معظم تقليد واجب كفايي است، با ايثار و تلاش خود تكليف شرعي كه بر هر يك از ما واجب بود را با اقدام خود از دوش ما برداشتند، بر همين اساس و با توجه به لزوم صيانت از سلامت اين عزيزان از جنابعالي درخواست دارم دستور فرمائيد نسبت به اختصاص سهميه واكسن كرونا و اولويت قائل شدن براي  تطهيرگران و كاركنان بخش هاي عملياتي سازمان بهشت زهرا(س) در تهران و آرامستانها در ساير شهرها اقدام لازم را به عمل آورند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: