• پنج شنبه ١٦ بهمن ١٣٩٩-١٤:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٢٨
فراهانی در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

عدم وجود شفافیت مالی در حسابرسی ها و مالیات های شهرداری تهران

رئیس کمیته نظارت مالی و بودجه شورای شهر گفت: حسابرسی‌های سازمان املاک شهرداری نشان می‌دهد که در حسابرسی اموال و مالیات‌های این سازمان شفافیت وجود ندارد.

 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حساب‌های شهرداری شفافیت مالی وجود ندارد، عنوان کرد: گزارشات و حسابرسی‌های سازمان املاک شهرداری نشان می‌دهد که در حسابرسی اموال و مالیات‌های این سازمان شفافیت وجود ندارد.
 
فراهانی افزود: تا زمانی که ما فضا را به سمت شهر شیشه‌ای و شفافیت نبریم همین روال ادامه خواهد داشت و باید با انجام اعمال پیشگیرانه از انجام این تخلفات مالی در شهرداری تهران جلوگیری کنیم.
 
وی با اشاره به راهکارهای کاهش فساد مالی در بدنه مدیریت شهری بیان کرد: فرایندی کردن، امور مکانیزه کردن کارها، کاهش سطح دسترسی عوامل شهرداری با ذی‌نفعان و تشویق گزارشگران تخلفات می‌تواند به کاهش فسادهای مالی کمک کند.
 
رئیس کمیته نظارت بر بودجه شورای شهر تصریح کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که بخش‌های مربوط به شهرسازی، خدمات شهری و بخش مالی سازمان املاک شهرداری تهران دارای بیشترین تخلفات مالی بوده و گزارش‌های آنها حاوی محاسبات غیرشفاف بوده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: