• دوشنبه ١٣ بهمن ١٣٩٩-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٥٩٣
زهرا نژادبهرام؛

کمپین آرزوها مشارکت شهروندان را افزایش می دهد

یکی از اعضای شورای شهر این روزها برای انجام مطالبات مردم کمپینی به نام آرزوها تشکیل داده تا ابتدا شهروندان آرزویی کنند و در صورت دریافت بیشترین لایک نسبت به انجام آن اقدام شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ارتباط زنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اشاره به کمپین آرزو‌ها، اظهار کرد: با راه‌اندازی این کمپین امیدواریم بتوانیم مشارکت شهروندان را افزایش دهیم، مشارکت برای مدیران شهری یک ظرفیت بسیار بزرگی به شمار می‌رود البته این مشارکت به معنی مداخله نیست، گروه هدف ما در این کمپین، توجوانان و جوانان هستند.
 
وی ادامه داد: هر کمپین ویژگی‌های خاص خودش را دارد که یکی از آن‌ها انتخاب نامی فانتزی برای آن است به همین دلیل ما نام کمپین آرزو‌ها را به منظور مشارکت مردم انتخاب کردیم که پذیرفته هم شد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: البته ما در گذشته هم توسعه‌هایی را در حوزه اتوبوس، مترو و... مشاهده کردیم، اما لازم بود که برای توسعه بیشتر به عمق محلات ورود پیدا کنیم، جامعه‌ای که آرزو داشته باشد قطعا می‌تواند آینده خود را ببیند.
 
نژادبهرام افزود: شهرداری تهران این کمپین را به عنوان یک ظرفیت دید که بتواند پروژه‌های کوچک را استخراج کند، در مهرماه سال قبل در منطقه ۶ تهران از کمپین آرزو‌ها رونمایی شد که در آن شهروندان ۳۰ الی ۴۵ روز برای ثبت آرزو‌های خود فرصت داشتند.
 
وی گفت: تبلیغات، یکی از نقاط ضعف ما بود و به همین دلیل برای ثبت آرزو‌ها اپلیکیشنی را راه‌اندازی کردیم، مرحله دوم این طرح در امیرآباد فعال شد، اما متاسفانه با اتفاقاتی همچون قطع اینترنت، شهادت سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای اوکراینی، کرونا و... مواجه شدیم که باعث شد مردم رغبتی برای شرکت در کمپین نداشته باشند.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: در دوره آزمایشی از ظرفیت شهرداری منطقه و ناحیه استفاده کردیم، آن‌ها آرزو‌ها را دسته بندی می‌کردند و آرزویی با لایک بیشتر در کمیته مربوطه بررسی می‌شد، برای پالایش آرزو‌ها از  سامانه ۱۸۸۸ استفاده کردیم، اما هنوز خدمات آن‌ها شروع نشده است.
 
نژادبهرام گفت: آرزوی من این است که هوای تهران پاک شود و شهروندان تجربه هوای پاک را داشته باشند

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: