• دوشنبه ١٣ بهمن ١٣٩٩-٠٩:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٥٩١
نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اشتباه عمدی شهرداری در کمک به جشنواره فیلم فجر/ تکرار شود برخوردمان متفاوت خواهد بود

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر در وضعیت متعادل و معمولی باشیم مشکلی با کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی نداریم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کمک مالی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: من هفته گذشته موضع کمیسیون اجتماعی را درمورد کمک به جشنواره فیلم فجر مطرح کردم و در طول این چند روز هم در قالب تذکر کمیسیونی این موضوع را در صحن شورا اعلام کردم.

وی ادامه داد: آن چیزی که بسیار مهم است، اولویت‌بندی درست پروژه‌ها است. بسیاری از امور شهری بر روی زمین مانده و متاسفانه بخش قابل توجهی از درآمد‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری محقق نشده و ما تا پایان دی تقریبا ۶۵ درصد از کل پیش‌بینی درآمدمان محقق شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما در این شرایط کنونی نیاز داریم که درآمدهایمان را  برای پروژه‌های شهری هزینه کنیم و لازم است برای کمک به دیگر نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی دقت بیشتری کنیم.

نظری افزود: اگر ما در وضعیت متعادل و معمولی باشیم مشکلی با کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی نداریم اما در وضعیت کنونی با توجه به تحریم‌ها و کرونا، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کاملا با کمک به جشنواره فیلم فجر مخالف است و اگر اشتباه عمدی که شهرداری سال گذشته انجام داد، مجددا تکرار شود برخوردمان متفاوت خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: