• سه شنبه ٣١ فروردين ١٤٠٠-٠٩:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٢٥٠
حجت نظری در کلاب‌هاوس:

در مدیریت شهری پنجم برخوردی با دستفروشان نداشتیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سیاست کلی شورای پنجم برخورد گازانبری و ضربتی با دستفروشان نبود افزود: ما در این دوره از مدیریت شهری چنین برخوردی با دستفروشان نداشتیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، رییس کمیته مشارکت‌های اجتماعی شورای شهر تهران و ارائه دهنده طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون با حضور در نشست آنلاین دستفروشی در تهران که در کلاب هاوس برگزار شد، گفت: سیاست کلیت شورای پنجم برخورد گازانبری و ضربتی با دستفروشان نبود و ما در این دوره از مدیریت شهری چنین برخوردی با دستفروشان نداشتیم.
نگاه کلیت اعضای شورای شهر تهران حمایت از دستفروشان و به رسمیت شناختن آن است، اما متاسفانه ذائقه بخشی از مدیران شهرداری در بحث اجرا متفاوت است. 
در مواردی تصمیماتی در مورد دستفروشان اتخاذ شد که از سوی نهادی بالاتر از شورا مانند شورای تامین یا ستادملی مقابله با کرونا بود و ما تاثیری در آن نداشتیم. 
مصوبه ساماندهی مشاعل سیار و بی‌کانون از افتخارات شورای شهر پنجم است.  این مصوبه از جمله معدود مصوباتی است که قبل از نهایی شدن با جلسه‌ای باحضور تعدادی دستفروشان مورد برسی قرار گرفته و با موافقت آنان نیز روبه رو شد. 
3-288

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: