• سه شنبه ٩ دی ١٣٩٩-١٣:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠١٨٥
سید محمود میر لوحی در تذکری بیان داشت:

رفع تحریم ها و لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار داریم با سقوط ترامپ و زمینه‌های جدید رفع تحریم‌ها و پیوستن به FATF به اهمیت حمایت از طرح‌های عمرانی و توسعه ای تهران و استفاده از حقوق قانونی جمهوری اسلامی و شهر تهران از عضویت در این مراکز توجه بیشتری مبذول گردد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در دویست و شصتمین جلسه شورا و در تذکری که تقدیم هیات رییسه شد و خطاب به وزیر محترم امور خارجه و وزیر محترم امور اقتصادی و دارائی بود نوشت: جمهوری اسلامی سالانه حق عضویت در ده ها سازمان و موسسه بین‌المللی و منطقه‌ای را می پردازد و به واسطه تحریم ها و موانع بین المللی از مزیت عضویت در این مجامع نصیبی نداشته است .

وی ادامه داد:  شهر تهران در گذشته در حوزه اجرای طرح های فاضلاب و هدایت آبهای سطحی از همکاری بانکها از جمله بانک توسعه اسلامی برخوردار شده لاکن با وجود طرح‌های گسترش حمل و نقل عمومی و اشتغال و شهر هوشمند طی یک دهه اخیر از این همکاری ها محروم شده است .

میر لوحی افزود: انتظار دارد با سقوط ترامپ و زمینه‌های جدید رفع تحریم‌ها و پیوستن به FATF به اهمیت حمایت از طرح‌های عمرانی و توسعه ای تهران و استفاده از حقوق قانونی جمهوری اسلامی و شهر تهران از عضویت در این مراکز توجه بیشتری مبذول گردد .

260-16

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: