• چهارشنبه ٣ دی ١٣٩٩-١٢:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٠٧٣
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به برنا خبر داد؛

نامگذاری خیابانی در منطقه 3 یا 20 به نام شهید ابومهدی مهندس/ تابلو خیابان شجریان مجدد نصب می‌شود

محمد جواد حق شناس از نامگذاری خیابانی به نام شهید ابومهدی مهندس در اولین جلسه نامگذاری معابر پایتخت خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از برنا؛  محمد جواد حق شناس؛ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری خیابان‌ها در پایتخت گفت: طی هفته آینده و در اولین جلسه نامگذاری، خیابانی به نام شهید ابومهدی مهندس تغییر پیدا می کند.

او در خصوص پیشنهادات ارائه شده افزود: پیشنهادات متفاوتی در خصوص تغییر نام خیابان‌ها به خیابان شهید ابومهدی مهندس آمده است و در حال بررسی هستیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: متناسب با نام و موقعیت ارتباطی ایشان گذر مناسبی را تغییر می‌دهیم.

حق شناس ادامه داد: شهید ابومهدی المهندس در منطقه 3 ساکن بوده و حوزه رفت و آمد و علایق‌شان منطقه 20 شهرداری تهران است و در این راستا برای تغییر خیابانی باید ببینیم کدام پیشنهاد مناسب‌تر است. همه پیشنهادات میان این دو منطقه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به برخی حواشی در خصوص خیابان محمدرضا شجریان گفت: دوستان اطلاع نداشتند که گذر ارزشمندی فردای شهادت به نام شهید فخری زاده نامگذاری کردیم و مصوبه دو فوریتی داشتیم و احتمالا عدم اطلاع سبب این اشتباه شده است.

او اظهار کرد: طبیعتا دوباره تابلو خیابان شجریان نصب خواهد شد.

گفتنی است، اعضای شورای شهر تهران یکشنبه نهم آذر ماه در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران با ارائه طرح دو فوریتی، خیابان صنایع در منطقه یک جنب وزارت دفاع را به نام شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان که به دست عوامل تروریستی سرویس‌های جاسوسی بیگانه به شهادت رسید، نامگذاری کردند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: