• يکشنبه ٣٠ آذر ١٣٩٩-١١:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٠١٣
سید محمود میرلوحی در تذکری بیان داشت:

لزوم ایجاد پنجره واحد در جهت کاهش زمان استعلام برای صدور پروانه های ساختمانی

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران گفت: دراجرای تبصره۳ماده ۵۷قانون رفع موانع تولید و چندین مصوبه و مقرره دیگر انجام سریع و آنی و غیرحضوری کارهای اداری شهروندان مورد تاکید قرارگرفته است و در یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت شهری یعنی صدور پروانه ساختمان به نظر میرسد تا تحقق این تکالیف فاصله قابل توجهی وجود دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا با اشاره به روز میلاد حضرت زینب(س) و نیز گرامیداشت روز پرستار گفت: روز پرستار را به همه پرستاران عزیز تبریک می گویم. در شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا صبر و متانت پرستاران نقش اساسی در مهار این بحران داشته و لذا به همه پرستاران و پزشکان و کادر درمان  خدا قوت می گوییم و به روح شهدای پرستار و پزشکان درود می فرستیم و از مردم می خواهیم فاصله اجتماعی را هر چه بیشتر رعایت کنند تا این عزیزان بیشتر از این متحمل خستگی و زحمت نشوند.

میر لوحی در ادامه افزود: تشکر مجدد از شهرداری تهران دارم به واسطه همتی که صورت گرفت و  600 کیلومتر مسیل، مسیر و تونل ها به خوبی لایروبی شد.

وی افزود:  در زمانی که بارندگی شدید بود من به شخصه  شاهد عظمت کاری که صورت گرفته، بودم و اینکه با اقدامات شهرداری تهران نعمت الهی تبدیل به نغمت و بلا نشد لذا باید از زحمات عزیزان در شهرداری قدر دانی کرد.

میر لوحی در ادامه و در تذکری خطاب به شهردار تهران در اجرای تبصره 3 ماده 57 قانون رفع موانع تولید گفت: دراجرای تبصره۳ماده ۵۷قانون رفع موانع تولید و چندین مصوبه و مقرره دیگر انجام سریع و آنی و غیرحضوری کارهای اداری شهروندان مورد تاکید قرارگرفته است و در یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت شهری یعنی صدور پروانه ساختمان به نظر میرسد تا تحقق این تکالیف فاصله قابل توجهی وجود دارد.

میر لوحی افزود:  لذا مورد انتظار است در مرحله نخست مشخص بفرمائید درجهت غیرحضوری شدن فعالیت های مرتبط در داخل شهرداری چه اصلاحاتی صورت پذیرفته و پروانه صادره در مناطق ، کاربری های مختلف و متراژ های کوچک و بزرگ درچه مدت انجام می شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، بفرمایید درجهت ایجاد پنجره واحد و همکاری دستگاههای دولتی از قبیل ثبت اسناد ، زمین شهری ، وزارت نیرو در موارد حریم رود دره ها وخطوط انتقال و نظام مهندسی چه اقداماتی صورت گرفته است .

میر لوحی گفت: چرا در شهری مانند تهران پنجره واحد عملی نمی شود و باید زمان زیادی  برای استعلام ها صرف شود.

257-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: