• چهارشنبه ٢٦ آذر ١٣٩٩-١٨:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٩٧٨
افشین حبیب زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما:

معیشت کارگران شهرداری نباید دچار مشکل شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران: نباید معیشت کارگرانی که در بخش‌های مختلف شهرداری مشغول بکارند دچار خدشه شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امسال در شرایط خاصی به لحاظ افزایش نرخ تورم و گرانی در حوزه‌های مختلف معیشتی هستیم و فاصله قابل توجهی بین نیاز‌های اقشار مختلف و به ویژه اقشار کم درآمد به وجود آمد و کارگرانی که در بخش‌های مختلف شهرداری مشغول بکارند از این موضوع مستثنی نیستند.

وی گفت: بخش‌هایی که در ارتباط با شهرداری چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم هستند، باید حمایت شوند و حقوق هایشان ترمیم شود و دستمزد‌ها به تعویق نیفتد.

حبیب زاده افزود: متاسفانه قراردادی که با رانندگان شرکت خودرو سرویس بسته شده به جای شخص با خودرو بسته شده و فقط خودرو مد نظر بوده است. این در حالی است که همه نیاز‌های خودرو هم تامین نشده و همه موارد بر عهده رانندگان گذاشته شده است.

وی گفت: بیمه، عیدی و پاداش و سنوات به این رانندگان پرداخت نمی‌شود، زیرا اعلام کرده اند که با خودرو قرارداد بسته اند. از شهرداری خواستم که در این خصوص اصلاحات لازم را انجام دهد یا این اعداد و ارقام تامین شود تا کارگران در تامین معیشت شان دچار مشکل نشوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: