• شنبه ١ خرداد ١٤٠٠-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٥٨٣
افشین حبیب زاده خبر داد:

تحقق یکی از وعده‌های فراکسیون کارگری شورا/تشکر از همراهی اعضای شورا و حمایت شهردار تهران برای اجرایی شدن همترازی حقوق در شرکت شهربان

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب‌زاده با اعلام خبر اجرایی شدن همترازی حقوق نیروهای شرکت شهربان، معبربان و حریم بان در اینستاگرام خود نوشت : 
 فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای دوره پنجم تمام توان خود را بکار گرفت تا با احصاء مشکلات کارگران شریف حوزه شهری، باری از دوش آنها برداشته و گره ای از مشکلات ایشان را باز نماید. در این خصوص با گروه‌های مختلف کارگری نشست‌هایی برگزار و وضعیت آنها با حضور نمایندگانشان و نیز مدیران مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
یکی از مهم‌ترین گلایه‌های مطرح شده از سوی کارگران طرف قرارداد با شهرداری، دریافت حداقل حقوق اعلامی از سوی وزارت کار بود که با توجه به تورم افسار گسیخته و گرانی‌ها، منجر به کوچک تر شدن سفره شان گردیده است. لذا رفع تبعیض در دریافتی کارگران پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری در مقایسه با کارگران طرف قرارداد مستقیم با شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
 
خدا را شاکر هستم که در ماه‌های پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران توانستیم با همکاری و همراهی اعضای محترم شورای شهر تهران، حمایت جناب آقای دکتر پیروز حناچی شهردار محترم تهران، جناب آقای امامی معاون محترم امور مالی و اقتصاد شهری و پیگیری‌های جناب آقای فتاحیان مدیرعامل محترم شرکت شهربان و حریم‌بان، طرح همترازی حقوق نیروهای شهربان، معبربان و حریم بان با نیروهای شرکت هادیان شهر را در جهت رفع تبعیض و حمایت از کارگران شریف این شرکت اجرایی نماییم.
 
اجرای طرح همترازی حقوق که از خواسته‌های به حق کارگران شریف شهرداری تهران است،از سال‌های گذشته در دستور بوده اما به نتیجه نرسیده بود اما با عنایت خداوند متعال برای اولین بار اعتبار لازم برای اجرای این طرح برای پرسنل شرکت شهربان و حریم بان در بودجه سال 1400 شهرداری به تصویب واز اردیبهشت ماه سالجاری اجرایی گردید تا گام مهمی در جهت رفع تبعیض برداشته ومسیر برای سایر نیروهای حجمی نیز هموار گردد. 
 
امیدوارم در اندک زمان باقی مانده تا پایان دوره پنجم نیز بتوانیم اقدامات صورت گرفته درطول چهارسال اخیر برای رفع مشکلات معیشتی کارگران به خصوص برای رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر، رانندگان شرکت واحد،کارکنان حجمی سازمان ورزش،راهبران وکارگران شرکت مترو و سایر کارگران حوزه شهری تاحد مقدورات شهرداری رابه نتیجه نهایی برسانیم.
#افشینحبیبزاده 
#شورای_پنجم 
#شورایشهرتهران 
#پیروز_حناچی 
#شهردار_تهران 
#همترازیحقوقکارگران_شهرداری 
#شرکت_شهربان 
#معبربان 
#حریم_بان 
#شرکتخودروسرویس
#شرکت_واحد
#کارگران_مترو
#کارگران_پسماند
#کارگرانفضایسبز
#سازمان_ورزش

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: