• يکشنبه ٢ آذر ١٣٩٩-١١:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦٦٩
محمد جواد حق شناس در دویست و پنجاهمین جلسه شورا:

اختلافات و مناقشات وزارت بهداشت در شرایط حساس کنونی به مصلحت نیست

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که کشور با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم میکند جامعه بزرگ پزشکی و در راس آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری هستند با کنار گذاشتن اختلافات و مناقشات شان و جایگاه خود را حفظ کند .

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس  در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورا گفت: عرض سلام و تشکر دارم به محضرجامعه بزرگ پزشکی ایران و کادر سلامت که در این روزها و در این ایام در صدر اول مقابله با این بیماری تلاش می کنند ، اما متاسفانه خبرهای بد اختلافات و مناقشات در بین کادر وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی پیش آمده که قابل قبول نیست .

محمد جواد حق شناس بیان کرد :درشرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی این همه گیری است حداقل در این وزارتخانه که مسولیت فرماندهی مقابله با این ماجرا را دارد، شهروندان تحمل شنیدن این خبرها و اختلافات را ندارند.

عضو شورای شهر تهران با تسلیت فوت یکی از همکاران در شهر سالم در منطقه ۱ شهرداری بر اثر کرونا ادامه داد: در جامعه پزشکی در صف اول ما شاهد هستیم نزدیک به ۴۰۰ نفر از عزیزانمان کادر درمان را از دست دادیم ادامه و روند این اختلافات به نفع جامعه ما نیست و خبر خوبی برای جامعه ما نیست وهمه ما را نگران کرده است .

حق شناس گفت :امیدوارم وزارت بهداشت  در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود رو حفظ کند و عزیزانمان در کادر درمان و ستاد مبارزه به این مهم برسند.

وی گفت : هدف من از این تذکر در ابتدا تشکر از جامعه پزشکی و کادر درمان بود .

250-4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: